چیز هایی که باید درباره‌ی فصل ششم Better Call Saul بدانید


Matin 21 بهمن 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Better Call Saul (به فارسی: بهتر است با سائول تماس بگیری) یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که در ادامه‌ی سریال بریکینگ‌بد ساخته شده است. پخش Better Call Saul از تاریخ ۸ فوریه‌ی ۲۰۱۵ آغاز شد و تا پنج فصل ادامه یافت. هم‌اکنون طرفداران بسیاری منتظر فصل ششم آن هستند که قرار است از بقیه‌ی فصل‌ها طولانی‌تر باشد. در مقاله‌ی حاضر همه‌ی نکاتی را که باید درباره‌ی فصل ششم Better Call Saul بدانید، به شما خواهیم گفت. این نوشتار از چهار بخش تشکیل شده است و شامل اطلاعاتی هم‌چون تاریخ انتشار سریال، بازیگرانی که در آن حضور خواهند یافت و… می‌شود. همراه سیبو باشید.

تاریخ انتشار فصل ششم

توماس اشناوز، تهیه‌کننده‌ی اجرایی، در مصاحبه‌ای به Den of Geek گفت که «تولید فصل ششم پس از حمله‌ی قلبی باب ادنکرک (بازیگر نقش سائول گودمن) در صحنه فیلمبرداری، رو به جلو اما آهسته پیش می‌رود.» وی افزود: «اکنون ما در حال فیلمبرداری صحنه‌هایی هستیم که باب در آن‌ها حضور ندارد.»

زمانی که این خبر به تیتر اصلی خبرها تبدیل شد، طرفداران سریال به هم‌دردی با ادنکرک پرداختند و علاقه‌ی خود را به او نشان دادند. این اتفاق باعث شد که ادنکرک جمله‌ی زیر را با علاقه‌مندان‌اش به اشتراک بگذارد:

سلام. من باب هستم. متشکرم؛ اول از خانواده و دوستانم که این هفته در کنارم بودند، سپس از همه‌ی کسانی که نسبت به من ابراز نگرانی کردند. من عشق را احساس می کنم و این خیلی معنا دارد.

چندی پیش دچار یک حمله‌ی قلبی کوچک شدم. اما به لطف رزا استرادا و پزشکانی که می‌دانستند چگونه مشکل انسداد را بدون جراحی برطرف کنند، حالم خوب است.

ما از تاریخ رسمی انتشار سریال اطلاعی نداریم، اما همین‌قدر می‌دانیم که امسال را باید صبر کرد. بنابراین انتظار نداشته باشید که قسمت‌های جدید سریال به این زودی‌ها از راه برسند.

کدام بازیگران در فصل ششم بازی خواهند کرد؟

بدیهی است که ادنکرک در نقش سائول گودمن به مجموعه بازخواهد گشت. همچنین ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمانترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، پاتریک فابیان در نقش هوارد هملین، مایکل ماندو در نقش ناچو وارگا و تونی دالتون در نقش لالو سالامانکا به او خواهند پیوست.

توماس اشناوز در گفتگو با Den of Geek درباره‌ی این که چگونه نقش کیم وکسلر تکامل یافته است، گفت: «ما هیچ تصوری از نقش کیم نداشتیم. من فکر می‌کنم که اگر کیم و جیمی با هم صمیمی بودند، نویسندگان هنوز هم درباره‌ی فصل دوم بحث می‌کردند. آن‌ها چیزی را شروع کردند، اما همه چیز تمام شد و به جایی نرسید.»

وی افزود: «ما می‌دانستیم که بازیگری ریا خوب است. او از جمله بازیگرانی است که وقتی آن‌ها را تماشا می‌کنید، ویژگی توصیف‌ناپذیری را در بازی‌شان می‌بینید.» اشناوز در ادامه گفت: «کیم همان چیزی است که هست. چون که ریا سخت کار کرد و این شخصیت را کامل کرد. این موضوع به نویسندگان کمک می‌کند که تصمیم بگیرند طرح داستان را به کجا برسانند.»

Better Call Saul

قرار است چه اتفاقی در این فصل بیفتد؟

فصل ششم با مجموعه‌ای از اپیزودها به پایان می‌رسد. یعنی به جای ۱۰ قسمت (در حالت عادی) با ۱۳ قسمت تمام می‌شود. به سخن دیگر، سریال Better Call Saul در مجموع ۶۳ قسمت -یک قسمت بیشتر از بریکینگ‌بد- خواهد داشت.

تونی دالتون، بازیگر نقش لالو سالامانکا، در مصاحبه با Collider راجع به فیلمنامه‌ی Better Call Saul چنین گفت: «شما نمی‌دانید که قرار است چه اتفاقی بیفتد. آنچه در فیلمنامه نوشته‌اند، پیش‌بینی‌پذیر نیست.» اشناوز هم در این باره سخنانی گفته که جالب است: «تونی دالتون نقش مهمی در سریال دارد. نمی‌توانم بگویم که نقش لالو در فصل ششم بیشتر یا کمتر خواهد بود، اما او قطعا حضور خواهد داشت.»

باب ادنکرک در مصاحبه‌ای با گاردین گفته که گمان نمی‌کند شخصیت کیم مرده باشد: «من فکر می‌کنم او در آلبوکرکی است و هنوز در حال وکالت است.» ادنکرک در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر نیز دوباره این نظریه را تکرار کرد.

هم‌اکنون هیچ تیزر یا پیش‌نمایشی برای فصل ششم Better Call Saul وجود ندارد. اما می‌دانیم که این مجموعه‌ی تلویزیونی از شبکه‌ی AMC در ایالات متحده و شبکه‌ی نتفلیکس در بریتانیا پخش خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*