بازی Dead Island 2 ممکن است امسال منتشر شود


Matin 22 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Dead Island 2 حدود هشت سال پیش معرفی شد و پس از سال‌ها، خبری از زمان انتشار نهایی بازی نیست. تام اندرسون در استریم زنده‌ای که از طریق یوتیوب انجام شد؛ خبر از انتشار دنباله Dead Island در سال جاری میلادی داد. وی مدعی است که استودیو Dambuster Studios با تمام توان در حال ساخت بازی جدید است و ممکن است این اثر در سال جاری منتشر شود.

طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از تام اندرسون، افشاگر معروف صنعت بازی، توسعه بازی Dead Island 2 در مراحل پایانی قرار دارد و استودیو از وضعیت فعلی بازی راضی است. اندرسون مدعی است که با توسعه‌دهندگان بازی صحبت کرده است و این حرف‌ها را از زبان آن‌ها شنیده است. او در توییت کوتاهی نوشت:

بر اساس صحبت‌های افرادی که با آن‌ها حرف زده‌ام؛ بازی در وضعیت خوبی قرار دارد و ممکن است معرفی کامل با انتشار یک تریلر گیم پلی یا چیزی مشابه آن انجام شود. زمان انتشار بازی هم حوالی سه‌ماهه آخر سال 2022 خواهد بود و در صورتی که مشکلاتی در توسعه بازی پیش بیاید؛ ممکن است زمان انتشار به سال آینده موکول شود.

اندرسون در ادامه به پیرنگ داستان پرداخته است و لحظات آغازین بازی را توضیح داده است: «شما داخل یک هواپیما قرار دارید و شیوع زامبی‌ها داخل هواپیما اتفاق می‌افتد. هواپیما در آخر سقوط می‌کند و شما زنده می‌مانید و باید سعی کنید روی زمین زنده بمانید». بازی Dead Island 2 اولین بار در سال 2014 معرفی شد و توسعه‌دهنده به دلیل مشکلات موجود، چنین بار انتشار بازی را به تأخیر انداخته است.

زمان انتشار Dead Island 2

توسعه Dead Island 2‌ در مراحل پایانی قرار دارد

بازی ابتدا توسط Yager Development ساخته می‌شد؛ اما سپس بازی به مالکیت Sumo Digital رسید و در سال 2019‌ نیز استودیو Dambuster از استودیوهای داخلی شرکت Deep Silver کنترل توسعه بازی را بر عهده گرفت. ساخت نسخه جدید از آن موقع با تمام توان دنبال می‌شود و استودیو به وضعیت مناسبی دست پیدا کرده است. طبق ادعای اندرسون، ساخت بازی در وضعیت مناسبی قرار دارد و احتمال انتشار آن در سال 2022 یا اوایل 2023 وجود دارد.

هنگام معرفی بازی Dead Island 2 گفته شد که پلات در مورد نیروهای مسلح ایالات متحده است که ایالت کالیفرنیا را به دلیل شیوع ویروس خطرناکی که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند؛ قرنطینه کرده است. نسخه‌ای اولیه از بازی در سال 2020 منتشر شد و بعدها گفته شد که این بلید، مربوط به سال 2015 است. اولین شماره از مجموعه دد آیلند با استقبال میلیون‌ها نفر بازی‌کننده همراه شد. نظر شما مورد شماره دوم بازی چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*