اپل macOS Monterey 12.2.1 را منتشر کرد


امید دلیری 23 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل macOS Monterey 12.2.1 را منتشر کرد. غول فناوری نسخه ی جدید سیستم عامل مک خود را منتشر کرده است. یک به‌روزرسانی کوچک مبتنی بر رفع اشکال که دو هفته پس از عرضه macOS Monterey 12.2 ارائه شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

macOS Monterey 12.2.1 را می‌توانید در تمامی مک های واجد شرایط دانلود و نصب کنید. برای دسترسی به این به روزرسانی وارد System Preferences و سپس Software Update شوید. طبق یادداشت‌های اپل، به روزرسانی جدید باگی را برطرف می‌کند که باعث می‌شد باتری مک به سرعت خالی شود. دستگاه‌های بلوتوث متصل به مک‌ها باعث خالی شدن مقدار زیادی از باتری آن ها می شدند.

پس از انتشار به‌روزرسانی macOS Monterey‌ 12.2 در اواخر ژانویه، برخی از کاربران  با مشکل تخلیه باتری در حالت Sleep Mode مواجه شدند. به نظر می‌رسید که علت این مشکل لوازم جانبی بلوتوثی باشد که مکرراً مک‌های متصل به آن‌ها را بیدار می‌کردند. کاربران ادعا می کردند که از زمان نصب macOS 12.2، عمر باتری مک آنها از 100٪ به 0٪ کاهش می یابد. آن هم در حالی که مک در طول یک شب در حالت Sleep Mode قرار داشته است. اکنون با انتشار macOS Monterey 12.2.1 این مشکل برطرف شده است.

البته اپل این مشکل را دومین نسخه بتای macOS Monterey 12.3 که به تازگی منتشر کرده نیز برطرف کرده است. اما اکنون با انتشار macOS Monterey 12.2.1 ، دارندگان مک برای رفع مشکلات تخلیه باتری مک خود نیازی به منتظر ماندن تا عرضه macOS Monterey 12.3 نخواهند داشت. macOS Monterey‌ 12.2.1 همچنین یک باگ WebKit را برطرف می‌کند که می‌تواند به محتوای وب ساخته شده به طور مخرب اجازه دهد تا منجر به اجرای کد دلخواه شود. اپل نسخه‌های جدیدی از Safari 15.3 را نیز برای کاربران macOS Big Sur و Catalina منتشر کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*