فیلم The Beanie Bubble برای اپل تی وی پلاس در راه است


امید دلیری 24 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم The Beanie Bubble برای اپل تی وی پلاس در راه است. فیلم جدید اپل تی وی پلاس نگاهی به افراد و شرایطی خواهد داشت که یکی از بزرگترین نمادهای دهه 90 یعنی Beanie Babies را ایجاد کردند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Apple Original Films به تازگی پروژه جدیدی به نام The Beanie Bubble را معرفی کرده است. داستانی که هدف آن کشف نیروهای محرک پشت یکی از نمادین‌ترین اسباب‌بازی‌های دهه 90 ساخته ی Ty Warner می باشد. اپل این فیلم را به‌عنوان جشنی از زنانی توصیف می‌کند که به موفقیت تای وارنر کمک کردند. قوت‌ها و غریزه‌های خوب آن ها این پدیده را شکل داده و تقویت کرده است. اما آن هادر تگ‌های قلب‌شکل Beanie Babies نیست.

این پروژه اولین مشارکت بین اپل و کمپانی Imagine Entertainment می باشد. Kristin Gore نویسنده ی این فیلم می باشد. او برای حضور در Saturday Night Live و Futurama شناخته می شود. Kristin Gore علاوه بر نویسندگی ، در کنار Damian Kulash کارگردان این فیلم نیز می باشد. Damian Kulash سازنده ی OK Go برند جایزه Grammy نیز می باشد.

فیلمنامه ی فیلم The Beanie Bubbl بر اساس فیلم The Great Beanie Baby Bubble از Zac Bissonnette نوشته شده است. در این فیلم بازیگران شناخته شده ای حضور دارند ، از جمله:

  • Elizabeth Banks
  • Zach Galifianakis
  • Sarah Snook
  • Geraldine Viswanathan

فیلم The Beanie Bubbl به دیگر فیلم های اصلی اپل ، از جمله Twas the Fight Before Christmas” و Boys State می پیوندد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*