زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای PS5‌ فردا اعلام می‌شود


Matin 26 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیو CD Projekt Red خبر از برگزاری استریم زنده‌ای از بازی Cyberpunk 2077 به‌منظور معرفی زمان انتشار بازی برای PS5 و ایکس باکس سری داده است. رویداد زنده سایبرپانک 2077 از ساعت 18:30 رو سه‌شنبه به وقت ایران شروع می‌شود و اطلاعات کاملی از ویژگی‌های نسخه نسل نهم در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

استودیو سی دی پراجکت با انتشار توییت کوتاهی، طرفداران را برای رویداد فردا تهییج کرده است. استودیو با زبان عامیانه و نزدیک به دنیای سایبرپانک نوشت:‌ «خب رفیق، نظرت در مورد یه تاریخ چیه؟‌ ما قراره راجب یه چیزایی حرف بزنیم؛ میدونی که». این توییت با لحن یکی از کلاس‌های اجتماعی بازی سایبرپانک 2077 نوشته شده است و خبر از اعلام زمان انتشار Cyberpunk 2077 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری می‌دهد.

نسخه PS5 بازی سایبرپانک 2077 ماه گذشته در شبکه پلی استیشن پیدا شد و اطلاعاتی از یک نسخه معرفی نشده در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این شایعه باعث شد تا بدانیم که زمان انتشار نسخه نسل جدید بازی به‌زودی اعلام می‌شود. شرکت سی دی پراجکت سال گذشته میلادی از انتشار نسخه جدید بازی با گرافیک بهتر و ویژگی‌های فنی جدید خبر داد. Cyberpunk 2077 و Witcher 3‌ برای کنسول‌های جدید بهینه می‌شوند و با گرافیک بهتر و میزان فریم بیشتر در دسترس قرار می‌گیرند.

زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای PS5

بازی Cyberpunk 2077‌ در راه نسل نهم

استودیو لهستانی CD Projekt Red به دنبال انتشار نسخه نسل نهم ویچر 3‌ و سایبرپانک 2077 در سال گذشته میلادی بود. پس از تأخیر آپگرید گرافیکی Cyberpunk 2077، زمان انتشار جدید اعلام نشد. انتشار ضعیف بازی جدید باعث شد تا استودیو وقت زیادی را برای بهبود وضعیت بازی صرف کند و به همین دلیل وقت مناسبی برای کار روی نسخه جدید نداشت. این در حالی است که خالق ویچر از ساخت دو بازی جدید به‌صورت هم‌زمان خبر داده است.

استریم زنده فردا که ساعت 18:30 به وقت ایران شروع می‌شود؛ اطلاعات کافی از نسخه جدید را در اختیار ما قرار می‌دهد. گفتنی است استودیو بابت آپگرید گرافیکی بازی، هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و در صورتی که این اثر را خریده‌اید، می‌توانید آپدیت گرافیکی را به‌صورت رایگان دریافت کنید. در مورد زمان انتشار نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 هنوز اطلاعات موثقی در دست نیست و تعدادی از گزارش‌ها به سه‌ماهه سوم 2022 اشاره می‌کنند.

مدیر استودیو مدتی پیش از وضعیت مناسب بازی صحبت کرد و گفت که Cyberpunk 2077 در بلندمدت، موفقیت‌آمیز خواهد بود. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در روز سه‌شنبه باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*