سازنده پابجی به دنبال خلق شخصیت‌هایی بهتر از واقعیت است


Matin 26 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Krafton خالق بازی پابجی با تمام قوا در حال تلاش برای ساخت محتوای بیشتر برای بازی PUBG Battlegrounds است. بازی پابجی برای کامپیوتر و کنسول رایگان شده است و شاهد ثبت آمار خیره‌کننده‌ای از بازیکنان آنلاین هستیم. این شرکت کره‌ای در قدم بعدی به دنبال خلق «انسان‌های مجازی» و NPC هایی است که شناسایی آن‌ها از بازیگران واقعی سخت خواهد بود. بنابر آخرین اخبار بازی، کرفتون می‌خواهد این کار را به وسیله هوش مصنوعی و آنریل انجین انجام دهد.

شرکت کرفتون رسماً اعلام کرده است که در حال توسعه فناوری جدید به‌منظور خلق بازیگران CGI است که شباهت بسیاری زیادی به انسان‌‌های واقعی دارند. این بازی‌ساز از عبارت «انسان‌های مجازی» استفاده کرده است که می‌توانند احساسات واقعی و شدید را نمایش دهند. هدف سازنده پابجی از توسعه چنین فناوری، دست‌یابی به فرارئالیسم و همچنین خلق شخصیت‌هایی است که شناسایی آن‌ها از واقعیت دشوار باشد.

پابجی Krafton

خالق پابجی در حال ساخت انسان مجازی

این فناوری در پروژه‌های مختلفی از جمله بازی پابجی و دیگر عناوین در حال ساخت Krafton استفاده می‌شود. از جمله این بازی‌ها باید به اثر ترسناک The Callisto Protocol اشاره کرد که اطلاعات اندکی از آن در دست است. این شرکت بازی‌سازی کره‌ای در ادامه افزود که چنین فناوری در ساخت شخصیت، رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک و سرگرمی‌های مجازی کاربرد دارد. سازنده پابجی می‌خواهد تا بازی‌کنان تعامل بهترین با NPC یا شخصیت‌های غیرقابل بازی در آینده داشته باشند.

شرکت کرفتون پیش‌نمایشی از این فناوری تصویرسازی را در تریلر سینمایی جدید پابجی نمایش داده است و واضح است که فرسنگ‌ها با فرا واقعیت‌گرایی و انسان‌هایی مشابه واقعیت فاصله دارد. این فناوری نوین در حالی توسعه می‌یابد که دنیای متاورس توسط شرکت‌های بزرگی از جمله فیس بوک پیش می‌رود و ایده‌ی انسان‌های مجازی و تجارت NFT بیش از پیش به ما نزدیک شده است. ممکن است کرفتون هم تجارت آیتم‌های مبتنی بر بلاک‌چین را شروع کند.

کرفتون مدتی پیش از ساخت نسخه کره‌ای بازی Witcher 3 خبر داد و موفقیت بازی پابجی و پابجی موبایل باعث شده تا بودجه ساخت بازی‌های بیشتر با فضای متفاوت از PUBG تأمین شود. برندن گرین، خالق پابجی از ساخت بازی با نقشه‌های مشابه با واقعیت خبر داده است. برندن گرین مدتی پیش از کرفتون جدا شد و با تأسیس استودیو شخصی، ایده‌های تازه‌ای را دنبال کرد. وی به‌تازگی در مورد وسعت پروژه‌های جدید صحبت کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*