macOS Big Sur 11.6.4 و به‌روزرسانی امنیتی macOS Catalina منتشر شدند


امید دلیری 27 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

macOS Big Sur 11.6.4 و به‌روزرسانی امنیتی macOS Catalina منتشر شدند. یک به‌روزرسانی کوچک برای macOS Big Sur که حاوی اصلاحات امنیتی می باشد. علاوه بر آن ، به‌روزرسانی امنیتی MacOS Catalina برای کاربرانی که هنوز از این سیستم عامل استفاده می کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طبق یادداشت‌های اپل ، macOS Big Sur 11.6.4 و به‌روزرسانی امنیتی macOS Catalina هر دو امنیت macOS را بهبود می‌بخشند. مشخص نیست که این به‌روزرسانی‌های جدید شامل چه اصلاحات امنیتی خاصی هستند. اما اپل به همه کاربران توصیه کرده است که این نسخه ها را دریافت و نصب کنند. این بروزرسانی های جدید برای کاربرانی که گزینه ی به روزرسانی خودکار را فعال کرده اند ، به صورت خودکار دانلود و نصب می شود. همچنین کاربران می توانند برای انجام روزرسانی به صورت دستی وارد System Preferences و سپس سپس Software Update شوند.

macOS Big Sur 11.6.4 و به‌روزرسانی امنیتی macOS Catalina برای آن دسته از کاربرانی منتشر شده اند که تمایلی به استفاده از نسخه های جدید ندارند. نسخه ی جدید macOS Big Sur چند روز پس از انتشار macOS Monterey 12.2.1 منتشر شده است. نسخه ای که باگ WebKit که می‌توانست اجازه اجرای هر کدی را بدهد برطرف کرد. در همان روز، اپل به‌روزرسانی‌های امنیتی Safari 15.3 را روی macOS Big Sur و macOS Catalina منتشر کرد که آسیب‌پذیری WebKit را برطرف کرد.

علاوه بر این به روزرسانی ها ، غول فناوری سومین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را هم برای توسعه دهندگان منتشر کرد. با وجود ویژگی های جذاب و جدید macOS Monterey ، برخی از کاربران نسخه های قبلی را ترجیح می دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*