اپل تی وی پلاس یک فیلم جدید و چهار سریال جدید در جشنواره فیلم SXSW 2022 پخش می کند


امید دلیری 28 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس یک فیلم جدید و چهار سریال جدید در جشنواره فیلم SXSW 2022 پخش می کند. سرویس تلویزیونی اپل قرار است مجموعه ای از نمایش های جدید خود را در این جشنواره در ماه مارس به نمایش درآورد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نمایش های جدید اپل تی وی پلاس

غول فناوری کوپرتینویی چهار سریال جدید و یک فیلم اصلی جدید را در جشنواره فیلم SXSW 2022 عرضه خواهد کرد. این نمایش های جدید از 11 مارس تا 19 مارس پخش خواهند شد. این اولین بار است که این جشنواره از زمان شروع همه گیری ویروس COVID-19 به حالت حضوری بازگشته است. اپل در این جشنواره فیلم Cha Cha Real Smooth را با بازی Dakota Johnson و کارگردانی Cooper Raiff پخش خواهد کرد. این فیلم پس از برنده شدن جایزه تماشاگران جشنواره فیلم ساندنس پخش خواهد شد. اپل در مورد این فیلم گفته :

اندرو 22 ساله که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و مسیر زندگی مشخصی ندارد، در خانه با خانواده اش در نیوجرسی گیر کرده است. اما اگر یک چیز در رزومه ناموجود او وجود داشته باشد، این است که چگونه یک مهمانی را شروع کند. مهمانی ای که او را به شغل عالی رقص انگیزشی برای همکلاسی های برادر کوچکترش می رساند. زمانی که اندرو با مادری محلی به نام Domino و دخترش Lola دوست می شود ، سرانجام آینده ای را که می خواهد کشف می کند. حتی اگر آینده او نباشد.

 

علاوه بر این فیلم، اپل چهار سریال جدید را نیز در جشنواره فیلم SXSW 2022 به نمایش می‌گذارد ، از جمله :

  • WeCrashed
  • They Call Me Magic
  • Shining Girls
  • The Big Conn

سریال The Big Conn در مورد وکیل Eric C. Conn از تهیه کنندگان McMillion$ می باشد. این سری مستند چهار قسمتی به همراه پادکست منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*