حجم فایل دانلود و زمان انتشار دقیق Elden Ring


Matin 29 بهمن 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

Elden Ring از جمله موردانتظارترین بازی‌های سال 2022 است که توسط هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعه بازی سولز، ساخته شده است. همکاری جورج آر آر مارتین، نویسنده کتاب بازی تاج و تخت، در فرایند خلق داستان الدن رینگ، باعث شد تا هیجان طرفداران برای دریافت بازی بیشتر شود. حدود یک هفته تا انتشار Elden Ring باقی مانده است و در ادامه تمام آنچه باید در مورد زمان دقیق، جزئیات پیش دانلود و همچنین حجم دانلود Elden Ring بدانید را تشریح خواهیم کرد.

پیش نمایش الدن رینگ

ساعت انتشار بازی Elden Ring

بازی الدن رینگ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن در تاریخ 6 اسفند (25‌فوریه) منتشر می‌شود. در مورد زمان فعال شدن بازی باید بگوییم که ساعت 00:00 بامداد به‌وقت هر کشوری، بازی فعال می‌شود. به‌عبارتی دیگر، بازی از ساعت 00:00 روز 7 اسفند در دسترس بازی‌کنان ایرانی قرار می‌گیرد.

تعدادی از کشورها از جمله ژاپن، زودتر به بازی دست پیدا می‌کنند؛ زیرا که فاصله زمانی آن‌ها با ما تفاوت زیادی دارد. این مسئله باعث شده تا بسیاری نسبت به اسپویل و احتمال لو رفتن بازی اشاره کنند و حواستان به شبکه‌های اجتماعی در طی این هفته و روز انتشار باشید.

بسیاری از رسانه‌ها نسبت به لو رفتن داستان هشدار داده‌اند و تعدادی از بازی‌کنان هم موفق به تجربه بازی شده‌اند و ویدیوهایی از آن منتشر کرده‌اند. اگر می‌خواهید بازی برایتان لو نرود، هنگام چک کردن شبکه‌های اجتماعی، از پست‌های ویدیویی مربوط به بازی دوری کنید.

حجم دانلود Elden Ring

پیش دانلود الدن رینگ

نکته دیگر که باید به آن بپردازیم، امکان پیش دانلود Elden Ring قبل از انتشار رسمی است. در صورتی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اید و بازی در کتابخانه شما قرار دارد؛ آنگاه می‌توانید فایل بازی را قبل از انتشار روی کنسول و کامپیوتر خود دانلود کنید. برای این کار کافی است به صفحه بازی در فروشگاه مراجعه کنید و روی گزینه دانلود کلیک کنید. دقت کنید که این ویژگی هنوز برای تمامی نسخه‌ها فعال نشده است.

مالکان کنسول ایکس باکس که الدن رینگ را پیش‌خرید کرده‌اند؛ گزینه پریلود برایشان فعال شده است. همچنین افرادی که دیسک بازی را تهیه کرده‌اند هم می‌توانند بازی را پریلود کنند. حجم نسخه پریلود هم 50 گیگابایت در فروشگاه مایکروسافت اعلام شده است و مشخص نیست که آیا این فایل، شامل آپدیت روز اول می‌شود یا خیر؟ گزینه پریلود برای دیگر پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن و کامپیوتر فعال نشده است. این گزینه در روزهای آینده و با تست کامل بازی، فعال می‌شود.

زمان انتشار الدن رینگ

حجم دانلود Elden Ring

الدن رینگ برعکس دیگر بازی‌های هیدتاکا میازاکی، اثری جهان آزاد با محتوای وسیع است. این بدین معنی است که با یک بازی نسبتاً طولانی روبه‌رو هستیم و برای تکمیل آن باید حدود 30 ساعت وقت کنار بگذارید. حجم فایل بازی نسبت به زمان مورد نیاز برای اتمام، بسیار فشرده است. اگر کنسول ایکس باکس در اختیار دارید، کافی است 49 گیگابایت دانلود کنید.

همچنین حجم دانلود Elden Ring برای مالکان پلی استیشن هم حدود 45 گیگابایت است. در نهایت هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد حجم نسخه کامپیوتر اعلام نشده است؛ اما سیستم مورد نیاز Elden Ring به ما می‌گوید که 60 گیگابایت فضای خالی نیاز داریم.

در حالی که منتظر انتشار بازی در تاریخ 6 اسفند هستید؛ می‌توانید درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید و همچنین پیش نمایش الدن رینگ را برای کسب اطلاعات کامل در مورد بازی مطالعه کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*