آمازون به ساخت سریال Life is Strange و Disco Elysium علاقه‌مند است


Matin 1 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت آمازون برنامه‌های بزرگی برای تولید سریال و فیلم‌های سینمایی دارد و این همان شرکتی است که فیلم Sonic The Hedgehog را ارائه کرد و همچنین جان دوباره‌ای به برنامه تاپ گیر بخشید. آمازون برنامه‌های خود را برای ساخت فیلم و سریال‌های ویژه از بازی‌های محبوبی مانند It Takes Two اعلام کرده است و طبق آخرین اخبار بازی، علاقه برای ساخت سریال Life is Strange و Disco Elysium هم وجود دارد.

به نقل از Deadline، گزارش‌های متعددی در مورد احتمال ساخت سریال یا یک فیلم سینمایی از مجموعه‌های Life is Strange و Disco Elysium وجود دارد. هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد فرمت و زمان انتشار آن‌ها وجود ندارد؛ اما آمازون علاقه زیادی به این کار دارد و تجربه‌ی به دست آمده از تولید The Wheel of Time و The Legend of Vox Machina به آن‌ها اجازه تولید سریال‌های جدید را می‌دهد.

ساخت فیلم و سریال‌های جدید با همکاری dj2 Entertainment پیش برده می‌شود. این شرکت مدت‌هاست به اهمیت بازی‌های ویدیویی پی برده است و معتقد است که ویدیوگیم منبع بسیار غنی برای ساخت سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است. دیمیتری جانسون، مدیرعامل استودیو در این مورد گفت:‌ «جای افتخار است که Prime Video را به‌عنوان پلتفرم شریک در اختیار داریم. شریکی که تماماً از ما و بلندپروازی ما به‌منظور روایت بهترین داستان‌های جهانی گیمینگ بدون هیچ‌گونه محدودیتی حمایت می‌کند».

سریال Life is Strange

سریال Life is Strange بالاخره ساخته می‌شود

گزارش جدید نشان می‌دهد که استودیو dj2 در حال ساخت سریال Life is Strange و Disco Elysium است و به‌زودی خبرهای بزرگی خواهیم شنید. گفتنی است ساخت سریال لایف ایز استرنج در سال 2016 تائید شد؛ اما هیچ‌گونه خبر دیگری در مورد آن منتشر نشد و گزارش‌ها حاکی از لغو سریال بود. شان مندس مدتی پیش از علاقه‌اش برای خلق موسیقی سریال صحبت کرد و فهمیدیم که علاقه به‌منظور ساخت سریال همچنان وجود دارد. این اتفاق قرار است به کمک آمازون و dj2 رخ دهد و داستان تأثیرگذار بازی به شیوه‌ی سینمایی روایت شود.

ساخت سریال Disco Elysium هم در سال 2020 تائید شد و آن زمان گفته شد که استودیو سازنده انتخاب نشده است. با گذشت حدود دو سال از تائید سریال، گزارش جدید از طی کردن قدم‌های اولیه به‌منظور تولید سریال خبر می‌دهد و قرار است هر دو پروژه با سرمایه‌گذاری آمازون ساخته شوند و سپس روی پلتفرم این شرکت نمایش داده شوند. گفتنی است آمازون در حال ساخت سریال ارباب حلقه‌ها است و به‌تازگی تریلر کوتاهی از این مجموعه منتشر کرده است.

گفتنی است استودیو dj2 حق امتیاز بازی‌های Vampyr و Sleeping Dogs را هم در اختیار دارد و در نتیجه احتمال ساخت فیلم یا سریالی از این دو مجموعه هم وجود دارد. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*