استودیو id Software طراح مبارزات آشنا به سری DOOM استخدام می‌کند


Matin 1 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو id Software در صدد جذب یک طراح مبارزات برای محصول بعدی خود بوده که به نظر می‌رسد اثری تازه از سری DOOM است.

استودیو اید سافتور، یکی از تاثیر‌گذار‌ترین فعالین صنعت بازی‌های ویدیویی است. این استودیو نقش بزرگی در شهرت بازی‌های تیر‌اندازی اول شخص در دهه 90 داشته است. از بین آثار استودیو مذکور می‌توان به سری بازی‌های Rage ،Quake ،Doom و Wolfenstein اشاره کرد. پس از گذشت 31 سال از تاسیس استودیو id Software و قرار گرفتن تحت مالکیت شرکت مایکروسافت، به واسطه ساخت بازی‌های خلاقانه و هیجان‌انگیز، همچنان در سبک FPS پیشگام است. مهم‌ترین مدرک برای اثبات این امر، ریبوت سری دووم و انتشار بازی Doom Eternal است.

در حال حاضر مشخص نیست که استودیو اید سافت‌ویر مشغول ساخت چه اثری است. با این حال یک فرصت شغلی ممکن است این امر را مشخص کند. بر این اساس احتمالا استودیو id Software قصد دارد بازی جدیدی از سری DOOM است. بر اساس آگهی درج شده در صفحه مشاغل شرکت ZeniMax، استودیو اید سافت‌ویر قصد استخدام یک طراح مبارزات را دارد. این فرد لازم است دانش گسترده‌ای در مورد «بازی‌های اخیر استودیو id Software از جمله DOOM و DOOM Eternal داشته باشد».

سری Doom

آخرین بازی سری DOOM سال گذشته منتشر شده است

علاوه بر پیش نیاز ذکر شده بالا، متقاضیان استخدام در استودیو اید سافت‌ویر، باید پیشینه‌ای در ساخت ماد یا بازی‌های مستقل داشته باشد. در کنار احتمال ساخت بازی جدیدی از سری دووم، ممکن است مجموعه دیگری احیا شود. سری Quake جزو مجموعه‌های مشهور استودیو id Software بوده که ممکن است اثر جدیدی از آن در دسترس قرار بگیرد. در هر صورت، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که در آینده‌ای نه چندان دور، بازی جدید استودیو اید سافت‌ویر به صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما در مورد ساخت بازی بعدی سری دووم توسط استودیو id Software چیست؟ آیا بازی‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*