بر اساس شایعه ای جدید مک بوک پرو آینده دارای نمایشگر تاشو خواهد بود


امید دلیری 3 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایعه ای جدید مک بوک پرو آینده دارای نمایشگر تاشو خواهد بود. اپل ممکن است تا سال 2025 آیفون تاشو عرضه نکند. اما به گفته تحلیلگران صفحه نمایش، شایعه شده است که این شرکت در حال بررسی صفحه نمایش های تاشو برای مک بوک پرو آینده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مشاوران زنجیره تأمین صفحه نمایش ، انتظار خود را برای عرضه آیفون تاشو تا سال 2025 عقب انداخته اند. پیش از این ، آن ها  معتقد بود که آیفون تاشو ممکن است در سال 2023 وارد بازار شود. مشاوران زنجیره تأمین صفحه نمایش – DSCC جدول زمانی انتشار خود را بر اساس گفتگو با منابعی در زنجیره تأمین به روز کرده است. به گفته این شرکت، به نظر می رسد که اپل عجله ای برای ورود به بازار گوشی های هوشمند تاشو نداشته باشد. آیفون با نمایشگر تاشو حتی ممکن است دیرتر از سال 2025 عرضه شود.

با این حال، تحلیلگران صفحه نمایش می گویند که اخباری جدید و جالبی دریافت کرده اند. اخباری مبنی بر اینکه اپل اکنون علاقه مند به توسعه نوعی نوت بوک با نمایشگر تاشو در محدوده 20 اینچی می باشد. تحلیلگران می گویند : این اندازه می‌تواند دسته‌بندی جدیدی را برای اپل ایجاد کند. درواقع می تواند منجر به یک محصول دوگانه واقعی شود. زمانی که تا شده باشد ، یک نوت‌بوک با صفحه‌کلید تمام‌اندازه می باشد. زمانی که تا نشده باشد ، با صفحه‌کلید خارجی استفاده شود. همچنین ممکن است رزولوشن UHD/4K یا حتی بالاتر در این مدل وجود داشته باشد.

بازه زمانی عرضه این مک بوک به احتمال زیاد دیرتر از سال 2025 است. اگرچه ممکن است سال 2026 یا 2027 معرفی شود. وبسایت DSCC که توسط تحلیلگر Ross Young اداره می شود، سابقه بسیار خوبی از اطلاعات دقیق در مورد برنامه های صفحه نمایش اپل دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*