از خانواده Galaxy S 22 کدام نسخه از چیپست وارد بازار ایران می‌شود؟ اگزینوس یا اسنپدراگون.


محمد جعفرنژاد 8 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سامسونگ جدیدا خانواده Galaxy S 22 را با دو چیپست اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ وارد بازار کرده است؛

اما گوشی‌های گفته شده با کدام تراشه به دست کاربران ایرانی می‌رسد؟با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

 

 

 

Galaxy S 22

مدت‌ها است که سامسونگ از سیاست عرضه گوشی‌های هوشمند با دو چیپست اگزینوس و اسنپدراگون اجرا می‌کند. سامسونگ معمولاً برای بازارهای کره جنوبی، ایالت متحده آمریکا و چین نسخه اسنپدراگون گوشی‌های هوشمندش را در‌ نظر می‌گیرد.‌ ولی، به‌نظر می‌رسد که بهترین فناوری کره در خانواده Galaxy S 22 استفاده از پیچست های کوالکام را به باقیه بازارها نیز گسترش داده است.

 

 

 

 

 

سامسونگ با چه چیپستی وارد بازار ایران می‌شوند؟

اما سؤال اصلی این است که گوشی‌های جدید سامسونگ با چه چیپستی وارد بازار ایران می‌شوند؟ از قرار معلوم، سامسونگ خانواده Galaxy S 22 را با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل یک در بازار خاورمیانه پخش می‌کند و این در حالی است که در سالیان گذشته چیپست اگزینوس در انحصار بازارهای خاورمیانه بود.

 

 

 

روابط عمومی سامسونگ چه می‌گوید؟

روابط عمومی سامسونگ می‌گوید که این واردکنندگان ایرانی هستند که تصمیم میگیرند کدام نسخه از خانواده Galaxy S 22  را به کشور وارد کنند. جالب است بدانید که بعضی از واردات گوشی‌های سامسونگ از کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد،

بازارهایی که امسال در آن‌ها نسخه اسنپدراگون گوشی‌های گفته شده در‌ دسترس خواهد بود؛

بنابراین ما فکر می‌کنیم که عرضه نسخه اسنپدراگون در کشورمان بسیار احتمال دارد.

 

 

چه زمانی وارد میشود ؟

گفتنی است ما نیز برای بررسی خانواده Galaxy S 22 نسخه‌های اسنپدراگون را در‌ اختیار داشتیم که می‌تواند تأییدی بر این ماجرا باشد.البته همان‌طور که گفته شد،واردکنندگان هستند که باید تصمیم بگیرند؛کدام نسخه را به کشور وارد خواهند کرد؛

بنابراین، ما همچنان این موضوع را از واردکنندگان پیگیری خواهیم کرد و حتما این خبر به‌روز خواهد شد.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*