استیون اسپیلبرگ فیلم جدیدی را بر اساس فیلم کلاسیک Bullitt کارگردانی خواهد کرد


Matin 9 اسفند 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گزارش ددلاین، استیون اسپیلبرگ برای ساختن فیلمی بر پایه‌ی شخصیت فرانک بولیت (قهرمان فیلم Bullitt با نقش‌آفرینی استیو مک‌کوئین) اعلام آمادگی کرده است. او این فیلم را به همراه کریستی ماکوسکو کریگر تولید خواهد کرد و جاش سینگر فیلمنامه‌ی آن را خواهد نوشت. گفتنی است که نوشتن فیلمنامه هنوز به پایان نرسیده و زمان توسعه‌ی پروژه نیز مشخص نشده است.

سال گذشته، اسپیلبرگ به بستن قراردادی برای ساختن این فیلم نزدیک شده بود. اما در نهایتْ همه‌ی تلاش‌های او بی‌نتیجه ماندند. از این رو اسپیلبرگ به سراغ فیلم «داستان وست‌ساید» رفت و پس از پایان فیلمبرداری آن، بالاخره توانست که برنامه‌های فیلم Bullitt را به سرانجام برساند.

فیلم اکشن و مهیج Bullitt که محصول 1968 میلادی است، به کارگردانی پیتر یِیتس و بازی به‌یادماندنی استیو مک‌کویین ساخته شده است. این فیلم درباره‌ی ستوان فرانک بولیت و رویارویی او با عده‌ای از اوباش است. علاوه بر مک‌کویین، رابرت وان و ژاکلین بیست از دیگر بازیگران فیلم Bullitt هستند.

هنوز معلوم نیست که فیلم جدید Bullitt چه زمانی منتشر خواهد شد. همچنین تاریخ فیلمبرداری آن و اسامی بازیگران‌اش نیز مشخص نشده است. تنها می‌دانیم که این فیلم، یک بازسازی وفادارانه و مستقیم نخواهد بود.

«داستان وست‌ساید» آخرین فیلم استیون اسپیلبرگ بود که شش نامزدی اسکار به‌ویژه در بخش‌های بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را به دست آورد. شایان ذکر است که به‌زودی فیلم دیگری از اسپیلبرگ (The Fabelmans) نیز در سینماها اکران خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*