اپراتور جدید بازی رینبو سیکس به نام Azami معرفی شد


Matin 9 اسفند 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

یوبیسافت از اپراتور جدید خود به نام Azami در بازی رینبو سیکس رونمایی کرد. این اپراتور در اولین فصل سال هفتم بازی رونمایی شده است. این کاراکتر مدافع بوده و می‌تواند صدمات وارد شده به محیط بازی را بهبود ببخشد.

این اپراتور 19 فوریه معرفی شد. گجت Azami در بازی رینبو یک وسیله قابل پرتاب خواهد بود که کاور ضد گلوله دایره‌ای شکلی را بوجود می‌آورد. همانطور که یوبیسافت نشان داده است، این قابلیت به او اجازه درست کردن خرابی‌های ایجاد شده در دیوار، هَچ‌ها و راهروها را می‌دهد.

سلاح‌های درنظر گرفته شده برای این اپراتور رینبو سیکس، 9x19VSN submachine gun و شاتگان ACS12 خواهند بود. تفنگ دوم او نیز D-50 است. دیگر تجهیزاتی که این کاراکتر می‌تواند داشته باشد، نارنجک و وایر خواهند بود.

با توجه به صحبت‌های Alex Karpazis که یکی از کارگردانان بازی است، برای ساخت اپراتور Azami رینبو بیش از یک سال زمان صرف شده است. او همچنین اضافه کرد که این کاراکتر از پیچیده‌ترین کاراکترهای بازی است.

این اپراتور از دسته Anchor بوده و بهترین عملکردش را وقتی نمایش خواهد داد که به هدف مورد نظر نزدیک باشد. همچنین بهترین کاراکترهایی که می‌توانید با Azami در یک تیم قرار دهید اپراتورهایی مثل Mira و Bandit خواهند بود.

از طرف دیگر، کاورهای ضدگلوله این کاراکتر می‌توانند توسط اپراتورهای Zofia، Ashe و Flores نابود شوند.

قابلیت تغییر اپراتور حین بازی و مود Team Deathmatch از قابلیت‌هاییست که به این فصل رینبوسیکس اضافه خواهند شد. قابلیت تغییر اپراتور حین بازی به این معناست که وقتی کل تیمِ Attack درحال کار با Drone های خود هستند همزمان با دیدن شکل دفاعی تیم مقابل، می‌توانند منطبق با همان چینش دفاعی، اپراتور خود را عوض کنند! مود Team Deathmatch نیز برای همیشه در بازی وجود خواهد داشت.

بازی رینبوسیکس این فصل نقشه جدیدی نیز خواهد داشت. این نقشه داخل یک عمارت در ایرلند جریان خواهد داشت. عمارتی که اکنون به یک کلاب تبدیل شده است. به همین دلیل طبقه همکف بافت مدرن و زیبایی دارد و طبقه بالا بافت قدیمی خودش را حفظ نموده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*