فروش فیلم Uncharted در سطح جهانی از مرز ۲۲۰ میلیون دلار گذشت


Matin 11 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم اقتباسی Uncharted با بازی تام هالند در نقش ناتان دریک، بار دیگر عملکرد رضایت بخشی در باکس‌آفیس جهانی داشت. در این آخر هفته، فیلم Uncharted توانست مجموع فروش جهانی خود را به 143 میلیون دلار برساند و هم‌اکنون با 83 میلیون دلار فروش بلیت در آمریکای شمالی، حدود 226 میلیون دلار در سطح جهان به دست آورده است. شایان ذکر است که Uncharted هنوز در چین، بزرگ‌ترین بازار سینمای دنیا، اکران نشده و در تاریخ 14 مارس 2022 اکران خواهد شد.

فروش Uncharted در بریتانیا هم قابل توجه است. این فیلم در آخر هفته توانست که 4.4 میلیون دلار دیگر به میزان فروش خود در بریتانیا بیفزاید. فیلم Uncharted تا کنون در این کشور جزیره‌ای 24.8 میلیون دلار به دست آورده. فیلم روبن فلیشر در فرانسه هم از فروش بالایی برخوردار بوده و در آخر هفته 4.1 میلیون دلار و تا به امروز 12.2 میلیون دلار فروش کرده است.

موفقیت‌های ادامه‌دار «مرد عنکبوتی»

فیلم Uncharted اندکی پس از فیلم ابرقهرمانی تام هالند یعنی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» اکران شد. فیلمی که نخستین اکران‌اش در ماه دسامبر بود، ولی همچنان در حال رکوردشکنی است. «مرد عنکبوتی» در آخر هفته 7 میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروش جهانی خود را به رقم شگفت‌انگیز 1.85 میلیارد دلار رساند. این فیلم در خارج از ایالات متحده و کانادا هم 779 میلیون دلار فروخته است.

فروش فیلم «مرگ بر روی نیل»، محصول پرسروصدای دیزنی و قرن بیستم، از مرز 100 میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی گذشت. فیلم کنت برانا 8.9 میلیون دلار در چین، 8.8 میلیون دلار در بریتانیا و 6.8 میلیون دلار در روسیه فروش کرده است.

کمدی-موزیکال پویانمایی یونیورسال به نام Sing 2 در آخر هفته 8.43 میلیون دلار از بازار بین‌المللی به دست آورد. Sing 2 پیش از فرارسیدن کریسمس در سینماها اکران شد و 200 میلیون دلار در خارج از کشور و 351.4 میلیون دلار در سطح جهانی درآمد داشت.

فیلم «سیرانو» با نقش‌آفرینی پیتر دینکلیج در کشورهای بریتانیا، ایرلند، ژاپن و استرالیا برای نخستین بار به نمایش درآمد. این فیلم 1.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 2.4 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورده که نتیجه‌ی ضعیفی است. جو رایت، کارگردان آمریکایی، فیلم «سیرانو» را کارگردانی کرده و آن را بر اساس نمایشنامه‌ی ادموند روستند در سال 1897 ساخته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*