Galaxy Book های سامسونگ به قلم S مجهز می‌شوند


محمد جعفرنژاد 11 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

محصولات سری Galaxy Book ۲ سامسونگ با پشتیبانی از قلم S به زودی روانه بازار می‌شوند:

به گزارش androidpolice، به گفته مسئولان سامسونگ پشتیبانی از قلم S برای برنامه‌های اندروید ویندوز ۱۱ به سری Galaxy Book ۲ اضافه می‌شود.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

 

 

 

 

شرکت سامسونگ رایانه‌های شخصی پریمیوم:

شرکت سامسونگ پس از افزایش فروش ۳۰ درصدی رایانه‌های شخصی پریمیوم، نسل دوم Galaxy Book را در نمایشگاه MWC ۲۰۲۲ معرفی می‌کند. عمر باتری این لپ تاپ ۲۱ ساعت بوده و با ویندوز ۱۱ و پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi ۶E و قلم S Pen اشاره کرد. گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ جز ابتدایی‌ترین محصولات این شرکت هستند. هر دو لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ یا ۱۵.۶ اینچی FHD AMOLED و مجموعه‌ای از پیکربندی‌های مختلف، با Cpu نسل دوازدهم اینتل Evo i۵ یا i۷ و ۸، ۱۲ یا ۳۲ گیگابایت رم هستند. حداکثر فضای ذخیره‌سازی آن‌ها ۱ ترابایت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی‌های سری Galaxy Book ۲:

با قرار دادن کارت microSD قابلیت ارتقا دارند. هر دو لپ‌تاپ دارای جک هدفون و کانکتور‌های USB Type-C هستند. یکی از آن‌ها از Thunderbolt ۴ هم پشتیبانی می‌کند. شارژ ۶۵ واتی و اسکنر اثر انگشت هم در دکمه پاور تعبیه شده است. وزن نسخه ۱۳ اینچی Pro ۳۶۰ حدود ۱.۰۴ کیلوگرم است. مدل Pro معمولی هم ۰.۸۹ کیلوگرم وزن دارد. البته فعلا مدل Galaxy Book۲، ۳۶۰ با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی معرفی شده است. از بین مدل‌ها این لپ تاپ با S Pen سازگار است. با توجه به پشتیبانی ویندوز ۱۱ از برنامه‌های اندروید، قلم S Pen نیز به این مدل اضافه شده است.

 

 

 

 

 

چه CPU برای این مدل تنظیم شده است:

Cpu آن از نسل دوازدهم اینتل i۳، i۵ یا i۷، ۸ و دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶، ۵۱۲ یا ۱ ترابایت حافظه قابل تنظیم است. هر سه دستگاه از ویندوز ۱۱ و گزینه‌های اتصال مانند Wi-Fi ۶E و بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کنند. تنها Galaxy Book۲ Pro با گزینه اتصال اختیاری ۵G عرضه می‌شود. این محصولات برای سازگاری با محیط زیست از مواد مشابه سری Galaxy S۲۲ یعنی همان تور‌های ماهیگیری دور ریخته شده ساخته شده‌اند. پیش خرید Galaxy Book۲ Pro و Pro ۳۶۰ از ۱۸ مارس شروع می‌شود. این دو مدل از اول آوریل در خرده فروشی در دسترس هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*