امسال بازی جدیدی از یک مجموعه معروف پلی استیشن معرفی می‌شود


Matin 12 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق تازه‌ترین اخبار بازی و با استناد به گفته‌های VGnewsinsider، شرکت سونی قصد دارد در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری یک مجموعه مشهور پلی استیشن را احیا کند.

شرکت Sony در سه ماهه اخیر تعدادی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر  را در دسترس قرار داده است. از بین این آثار می‌توان به بازی‌های Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 اشاره کرد. علاوه بر این، تا چند هفته آینده بازی Ghostwire: Tokyo، تازه‌ترین اثر استودیو Tango Gameworks روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. با این حال، با توجه به توییت‌های ایسنایدری به نام VGnewsinsider، اثر دیگری نیز در حال ساخت است. بر این اساس، در سه ماهه چهارم سال 2022 یک مجموعه مشهور پلی استیشن باز‌می‌گردد.

همچنین VGnewsinsider گفته است که روند ساخت بازی مذکور «در حدود 70 درصد کامل شده است». در ادامه فردی از او سوال می‌کند که این مجموعه مشهور پلی استیشن جزو آثار فرست پارتی بوده یا در بین بازی‌های ترد پارتی قرار می‌گیرد. VGnewsinsider در پاسخ به این پرسش گفته است: «من اطلاعات بیشتری در این مورد دارم، اما پیش از ارسال هر خبر تازه‌ای، ترجیح می‌دهم منتظر بمانم تا از منابع خودم آن‌ها را بشنوم». این اینسایدر منبع نسبتا نا‌شناخته‌ای است. با این حال ادعا می‌کند که حساب کاربری قبلی‌اش در توییتر به دلیل نقض قانون کپی رایت حذف شده است. در نتیجه ممکن است گفته‌های او تنها در حد شایعه باقی بمانند.

مجموعه مشهور پلی استیشن

سری Twisted Metal جزو مجموعه‌های مشهور پلی استیشن است

بازی‌های بسیاری واجد شرایط معرفی به عنوان مجموعه مشهور پلی استیشن که از انتشار بازی‌های آن سال‌ها می‌گذرد، هستند. در طی ماه‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد احیای سری Twisted Metal در رسانه‌های مختلف مخابره شده است. مدتی پیش اعلام شد که سازنده ریبوت تویستد متال تغییر کرده است. به این واسطه به جای استودیو Lucid Games، وظیفه ساخت بازی مذکور بر عهده استودیو Firesprite Studios  خواهد بود. همچنین روز گذشته اعلام شد که سریال اقتباسی این مجموعه ساخته خواهد شد. دیگر گزینه‌هایی که احتمال ساخت بازی جدیدی از آن‌ها وجود دارد، سری بازی‌های Sly Cooper و WipEout هستند.

نظر شما در مورد معرفی بازی جدیدی از یک مجموعه مشهور پلی استیشن در اواخر سال جاری چیست؟ به نظر شما کدام‌یک از سری بازی‌های پلتفرم پلی استیشن احیا خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*