رویداد Peek Performance اپل در تاریخ 8 مارس برگزار می شود


امید دلیری 12 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رویداد Peek Performance اپل در تاریخ 8 مارس برگزار می شود. غول فناوری اعلام کرده است که یک رویداد ویژه بهاری را در تاریخ 8 مارس برگزار می کند. رویدادی که پیش بینی می شود بر روی آیفون SE مجهز به 5G و مک مینی جدید تمرکز کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

رویداد Peek Performance اپل از ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام (1 بعد از ظهر شرقی) آغاز می شود. این رویداد از طریق سرویس های معمول پخش ویدیو قابل مشاهده خواهد بود. این اولین رویداد ویژه اپل در سال 2022 و پس از رویداد Unleashed از 18 اکتبر 2021 خواهد بود. قبل از اعلام رویداد بهاری توسط اپل ، تاریخ 8 مارس برای اولین بار در شایعه ای فاش شد. بر اساس شایعات اخیر ، اپل تعداد زیادی از محصولات جدید خود را طی سال 2022 عرضه می کند.

از رویداد بهاری اپل چه انتظاری داریم ؟

مجموعه ای از محصولات وجود دارند که می توانند در رویداد Peek Performance اپل ظاهر شوند. تمرکز اصلی احتمالاً بر روی آیفون SE جدید خواهد بود. نسل سوم آیفون میان رده ی اپل که انتظار می رود برای اولین بار مجهز به 5G باشد. از دیگر شایعات منتشر شده در مورد این محصول می توان به صفحه نمایش 4.7 اینچی و Touch ID اشاره کرد.

آیپد ایر 5 نیز کاندیدای بالقوه‌ای برای معرفی در رویداد Peek Performance خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که مدل جدید ویژگی‌های مشابهی مانند آیپد مینی 6 دارد. ویژگی هایی از جمله تراشه A15 Bionic ، اتصال 5G و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با پشتیبانی از Center Stage.

محصول دیگری که انتظار می رود در رویداد بهاری 2022 اپل معرفی شود ، یک مک مینی جدید می باشد. انتظار می رود تراشه ی مدل جدید از M1 به M1 Pro و M1 Max ارتقاء پیدا کند. همچنین انتظار می‌رود که این مدل با بدنه ی نازک‌تر، درگاه های بیشتر و اتصال برق مغناطیسی ، دستخوش تغییرات اساسی در طراحی شود.

محصول دیگری که ممکن است شاهد معرفی آن در رویداد Peek Performance اپل باشیم ، یک آیمک بزرگتر می باشد. آیمکی که جایگزین مدل 27 اینچی اینتل و احتمالاً نام iMac Pro را احیا می کند. این مدل به احتمال زیاد از نظر طراحی فیزیکی مشابه آیمک 24 اینچی خواهد بود. گفته می شود این مدل مجهز به نمایشگر ProMotion و mini LED بخواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*