Ming-Chi Kuo جزئیات لحظه آخری آیفون SE جدید را منتشر کرد


امید دلیری 14 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo جزئیات لحظه آخری آیفون SE جدید را منتشر کرد. تحلیلگر مشهور اپل ، 6 پیش‌بینی نهایی خود را برای نسل سوم آیفون SE به اشتراک گذاشته است. پیش‌بینی هایی که چندین بینش جدید در مورد جزئیات این دستگاه ارائه می‌کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo با تکرار اطلاعات و شایعات قبلی، ادعا می کند که آیفون SE جدید طراحی مدل فعلی، تراشه A15 Bionic و اتصال 5G را دارد، اما چندین جزئیات جدید وجود دارد. این تحلیلگر در توییت جدید خود توشته :

چند پیش‌بینی برای آیفون SE جدید:

  1. تولید انبوه در تاریخ 22 مارس
  2. فروس تخمینی 25-30 میلیون دستگاه در سال 2022
  3. فضای ذخیره سازی 64/128/256 گیگابایت
  4. تراشه A15 Bionic و پشتیبانی از 5G (mmW & Sub-6 GHz)
  5. رنگ های مشکی ، سفید و قرمز
  6. طراحی مشابه آیفون SE فعلی

Ming-Chi Kuo انتظار دارد که آیفون SE جدید ، گزینه فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی جدید را علاوه بر گزینه‌های 64 و 128 گیگابایتی موجود اضافه کند. علاوه بر این ، او می گوید که اتصال 5G این مدل شامل mmWave و Sub-6GHz 5G خواهد بود. موضوعی که تا به امروز مطرح نشده بود. که قبلاً مشخص نبود. نام بردن تراشه A15 Bionic نیز شایعاتی مبنی بر امکان استفاده از تراشه A14 Bionic در مدل جدید را برطرف می کند. این توییت همچنین تأیید می‌کند که نسل جدید همچنان در رنگ های سفید، مشکی و قرمز عرضه می شود. در واقع همانند نسل قبلی ، بدون رنگ‌های جدیدی در دسترس خواهد بود.

نکته ی جالب این است که ارتقاء دوربین آیفون SE جدید به طور قابل توجهی از انتظارات Ming-Chi Kuo خارج است. او همچنین گفته است که تولید انبوه این محصول از ماه مارس آغاز می شود. علاوه بر این ، اپل انتظار دارد امسال 25 تا 30 میلیون دستگاه از این مدل را روانه بازار کند. Ming-Chi Kuo تحلیلگر TF International Securities می باشد و اغلب بینش های دقیقی از برنامه های اپل نشان می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*