آیفون اس ای 3 – نسل سوم آیفون SE معرفی شد


امید دلیری 18 اسفند 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون اس ای 3 – نسل سوم آیفون SE معرفی شد. نسل سوم آیفون مقرون به صرفه اپل بالاخره معرفی شد. این محصول با ویژگی هایی از جمله تراشه A15 Bionic، دوربین های 12 مگاپیکسلی، 5G و Touch ID تنها 429 دلار قیمت دارد. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طراحی

اپل تغییر زیادی در آیفون اس ای 3 – نسل سوم آیفون SE ایجاد نکرده است ، اما نکته این محصول همین است. این آیفون مقرون به صرفه برای مصرف کنندگانی مناسب است که به دنبال کمترین هزینه ممکن برای خرید آیفون هستند. از نظر طراحی بیرونی ، نسل سوم آیفون SE هیچ تغییری نکرده است. صفحه نمایش این محصول ، 4.7 اینچ Retina HD Display می باشد. مدل جدید از همان طراحی شیشه ای آلومینیومی با لبه های خمیده و چانه بزرگ استفاده می کند. البته نسل سوم اکنون مجهز به پوشش سرامیکی و دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب است.

دوربین

تک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی آیفون اس ای 3 ، از همان اجزای قبلی استفاده می‌کند. اما به لطف پردازنده سیگنال تصویر سریع‌تر موجود در تراشه A15 Bionic، عملکرد بهتری به دست می‌آورد. دوربین سلفی هنوز 7 مگاپیکسلی است، اما کیفیت تصویر را از ISP جدید بهبود می‌بخشد. حالت پرتره، سبک های عکاسی و فیوژن عمیق همگی از این پردازنده جدید بهره می برند. علیرغم اینکه نسل سوم آیفون SE یک گوشی هوشمند جدید است، همان طراحی بیرونی مورد استفاده در آیفون 8 را حفظ کرده است.

پردازنده

تراشه A15 Bionic سالها پشتیبانی از آیفون اس ای 3 را تضمین می کند. در واقع کاربران نسل سوم آیفون SE حدود 6 تا 8 سال قادر به دریافت آخرین به روز رسانی های iOS خواهند بود. اپل در رابطه با آیفون SE گفت :

آیفون SE به لطف طراحی نمادین، عملکرد استثنایی و قیمت مقرون به صرفه، یک انتخاب فوق العاده محبوب بین کاربران فعلی ما و مشتریان جدید آیفون بوده است. امسال ما قدرتمندترین و بادوام ترین آیفون SE را با باتری بهتر ساخته ایم. به لطف A15 Bionic، همان تراشه آیفون 13 ما، ویژگی‌های پیشرفته دوربین مانند Smart HDR 4، سبک‌های عکاسی، و Deep Fusion نیز اضافه شده اند. فناوری 5G امکان دانلود و آپلود سریع‌تر، پخش ویدئو با کیفیت بالاتر، تعامل بی‌درنگ در برنامه‌ها و بسیاری موارد دیگر را به کاربران می‌دهد. ارائه آخرین نسل از فناوری و عملکرد با این قیمت ، کاری است که فقط اپل می‌تواند انجام دهد.

5G و افزایش عمر باتری

آیفون اس ای 3 در ظرفیت های 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت عرضه می شود. اپل ادعا می کند که عمر باتری در هنگام استفاده منظم ، تا دو ساعت بیشتر دوام می آورد. مشتریان می‌توانند نسل سوم آیفون SE را در تاریخ 11 مارس پیش خرید کنند. این محصول از تاریخ 18 مارس در فروشگاه ها در دسترس قرار می گیرد. این محصول در سه رنگ مشکی (Midnight) ، سفید (Starlight) و قرمز (PRODUCT)RED عرضه می شود. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*