بازی GTA 6 حدود 500 ساعت محتوا و چند شهر بزرگ خواهد داشت


Matin 18 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

پس‌ازآنکه راک استار ساخت بازی GTA 6 را تائید کرد؛ گزارش‌های متنوعی در مورد تازه‌ترین بازی جهان آزاد جی تی ای منتشر شده است. يکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی ادعا کرده است که جی تی ای 6 حدود 500 ساعت محتوا در چندین شهر وسیع خواهد داشت و این بازی با دیگر عناوین راک‌استار تفاوت جدی دارد.

توسعه بازی GTA 6‌ طبق گفته راک‌استار به‌خوبی پیش می‌رود و ممکن است در سال 2024 شاهد انتشار بازی باشیم. گزارش‌های قبلی از مشکلات توسعه GTA VI خبر می‌داند و به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده از پس چالش‌ها برآمده است. از آنجایی که بازی Red Dead Redemption 2 از نظر سطح جزئیات و وسعت، منحصربه‌فرد بود. فشار زیادی روی راک‌استار به‌منظور تولید بازی بهترین با وسعت بیشتر وجود دارد.

محتوای بازی GTA 6

در حاضر اطلاعات چندان زیادی از بازی GTA 6 در دست نیست و توسعه‌دهنده هم نشان داده که علاقه‌ای به نمایش اطلاعات اضافی و انتشار خبرهای مداوم ندارد. مایکل پچتر، (Michael Pachter) تحلیل‌گر خوش‌نام صنعت بازی در صفحه توییتر خود، اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی جی تی ای 6 به اشتراک گذاشته است و مدعی است که این بازی حدود 500 ساعت محتوا در چندین شهر وسیع و به هم پیوسته دارد.

قبل از پرداختن به ادعای وی، لازم است بگوییم که راک‌استار هیچ‌گونه گزارش و شایعه‌ای در مورد بازی را تائید نکرده است و این تنها گمانه‌زنی‌هایی است که ممکن است اشتباه باشند. به‌هرحال پچتر فردی است که آشنایی زیادی با صنعت بازی دارد و ادعاهای مختلفی را مطرح کرده است و البته اشتباهاتی هم داشته است و در نتیجه نمی‌توان وی را منبع مطمئنی نامید. درواقع او بیشتر انتظارات خود را به اشتراک می‌گذارد و حال گفته است که شهرهای مختلفی در سراسر آمریکا و اروپا را در بازی GTA 6 خواهیم دید.

محتوای بازی GTA 6 GTA VI

ویژگی‌های بازی GTA VI

بنابر آخرین اخبار بازی، GTA VI حدود 400 تا 500 ساعت محتوا خواهد داشت و بازی‌کنان می‌توانند میان چندین شهر بزرگ در قاره اروپا و آسیا بچرخند. مایکل پچتر به شهرهایی مانند لوس سانتوس، لیبرتی سیتی، وایس سیتی و لندن اشاره کرده است. او مدعی است که داستان بازی در طی تمامی این نقاط روایت می‌شود و بازی‌کننده برای گذراندن مرحله لازم است به این شهرها مسافرت کند. شایعات قبلی از وجود دو شهر در GTA 6 خبر می‌داند و آن شایعات با ادعای جدید همخوانی دارد. گمانه‌زنی‌ها در مورد وجود لندن در بازی هم مطرح شده بود.

پچتر نوشته است که ساخت GTA 6 از سال 2014‌ شروع شده است و اگرچه اوایل گیم‌پلی وجود نداشت، توسعه‌دهندگان به فکر در مورد داستان پرداخته‌اند. استودیو در سال 2015 شروع به کدنویسی کرده است و او گفته است که هزاران نفر از کارمندان راک استار با تمام وجود به ساخت بازی پرداخته‌اند و به همین دلیل، توسعه آن حدود 10‌ سال طول می‌کشد. با این حساب، جی تی ای 6‌ باید در سال‌های 2024 یا 2025 منتشر شود.

پچتر در ادامه افزود که مراحل جالبی از جمله حمل مواد مخدر از لندن به لس‌آنجلس وجود دارد و بخش آنلاین هم سرگرم‌کننده خواهد بود. ادعای وی بیشتر به خیال‌پردازی شباهت دارد و امیدواریم که راک‌استار چنین محصولی را در نهایت ارائه کند. Red Dead Redemption 2 نشان داد که این شرکت از پس چنین ایده‌هایی بر می‌آید. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*