صفحه نمایش اپل استودیو – Apple Studio Display معرفی شد


امید دلیری 18 اسفند 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

صفحه نمایش اپل استودیو – Apple Studio Display معرفی شد. اپل طی رویداد رویداد Peek Performance از نمایشگر 1599 دلاری جدید خود رونمایی کرد. نمایشگر جدیدی که قرار است مکمل مک استودیو جدید و جایگزینی با وضوح پایین تر برای نمایشگر Pro Display XDR باشد. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تراشه A13 Bionic

صفحه نمایش اپل استودیو – Apple Studio Display مجهز به پردازنده A13 Bionic می باشد. این نمایشگر برای مطابقت با مک استودیوی جدید طراحی شده است و آنچه را که اپل “طراحی تمام صفحه با حاشیه های باریک” می نامد ارائه می دهد. با 27 اینچ و 218 پیکسل در هر اینچ، این صفحه نمایش 5K Retina می باشد. Nicole Kordes مدیر برنامه مهندسی مک گفت :

این نمایشگر در کلاس خودش قرار دارد. این نمایشگر دارای ویژگی های باورنکردنی است که هیچ نمایشگر دسکتاپ دیگری نمی تواند ارائه دهد. این نمایشگر تجربه یکپارچه ای را فراهم می کند که کاربران مک دوست دارند. صفحه نمایش اپل استودیو دارای یک صفحه گسترده است. صفحه ای که دارای یک منطقه فعال 27 اینچی با مجموع 14.7 میلیون پیکسل با تراکم 218 پیکسل در هر اینچ است که آن را به یک صفحه نمایش 5K Retina تبدیل می کند. این نمایشگر با 600 نیت روشنایی، رنگ گسترده p3 و پشتیبانی از بیش از یک میلیارد رنگ ، تصاویر را با جزئیات فوق العاده زنده می کند.

طراحی

صفحه نمایش اپل استودیو همچنین دارای TrueTone و پوشش ضد انعکاس پیشرو در صنعت و راحتی و خوانایی بهتر است. این نمایشگر دارای شیشه با بافت نانوی اپل است. پایه ی آن به گونه ای طراحی شده است که امکان کج شدن تا 30 درجه را فراهم می کند. این نمایشگر دارای طراحی تمام صفحه با حاشیه های باریک است. تمام این محفظه آلومینیومی مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته را در نمای باریکی در خود جای داده است.

سیستم صوتی

صفحه نمایش اپل استودیو مجهز به یک سیستم صوتی با شش بلندگو با کیفیت بالا است. به گفته اپل بهترین سیستمی است که تا کنون برای مک ساخته شده است. این سیستم دارای یک آرایه سه میکروفون با کیفیت استودیویی است که دارای کف صدای کم مخصوصاً برای تماس‌های شفاف و ضبط صدا می باشد. این بلندگوها همچنین از صدای فضایی – Spatial Audio با Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

دوربین 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویژگی Center Stage

یک دوربین 12 مگاپیکسلی روی صفحه نمایش اپل استودیو تعبیه شده است که از قابلیت Center Stage پشتیبانی می کند. این نمایشگر جدید دارای سه درگاه USB-C است که تا 10 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می کند. این نمایشگر همچنین دارای یک درگاه Thunderbolt می باشد که می تواند 96 وات برق را به مک بوک پرو برساند. حداکثر سه عدد از این نمایشگر جدید را می توان به مک بوک پرو متصل کرد. شروع قیمت این نمایشگر از 1599 دلار می باشد و از 18 مارس در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*