نسل سوم آیفون اس ای علاوه بر ویژگی های جدید اعلام شده ، مجهز به 4 گیگابایت رم می باشد


امید دلیری 19 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسل سوم آیفون اس ای علاوه بر ویژگی های جدید اعلام شده ، مجهز به 4 گیگابایت رم می باشد. اپل این هفته از نسل سوم آیفون SE رونمایی کرد که ویژگی های کلیدی آن عبارتند از :

  • تراشه A15
  • پشتیبانی از 5G
  • عمر باتری بیشتر
  • دوربین بهبود یافته
  • گلس بادوام تر

علاوه بر این ها ، نسل جدید آیفون SE دارای ویژگی جدید دیگری نیز می باشد. ویژگی که اپل به آن اشاره ای نکرده است.

وبسایت MacRumors با کمک توسعه دهنده ای به نام Moritz Sternemann این موضوع را تأیید کرده است. نسل سوم آیفون اس ای دارای 4 گیگابایت رم در مقایسه با رم 3 گیگابایت نسل قبلی خود است. این اطلاعات از رشته‌ کدهای موجود در Xcode 13.3 که اپل پس از رویداد Peek Performance منتشر کرد به دست آمده است. این رشته های Xcode میزان رم را در چندین نسل از آیفون ها و آیپدها به دقت نشان می دهد. به عنوان مثال، این رشته ها نشان دادند که رم نسل ششم آیپد مینی نیز به 4 گیگابایت افزایش یافته است.

اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدیو می توانند از دسترسی به رم بیشتر بهره مند شوند. زیرا می توانند لایه های بیشتری را در حافظه ذخیره کنند. رم بیشتر همچنین می تواند به اپلیکیشن ها و صفحات بیشتری که در Safari بارگذاری شده اند اجازه دهد تا در پس زمینه فعال بمانند. پیش فروش نسل سوم آیفون اس ای از ساعت 5 صبح روز جمعه 11 مارس به وقت اقیانوس آرام آغاز می شود. این دستگاه در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، بریتانیا و بیش از 30 کشور دیگر برای پیش‌ خرید در دسترس خواهد بود. همچنین از تاریخ جمعه 18 مارس در فروشگاه های اپل در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*