انیمیشن ارباب حلقه‌ها به احتمال زیاد در آپریل ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد


Matin 23 اسفند 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق گزارش رسانه ورایتی، انیمیشین ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی مصادف با ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

این انیمیشن قرار است بازگوکننده داستان ناگفته‌ای در آن سوی قلعه هِلمز دیپ باشد و با تمرکز بر شخصیت پادشاه روهان که به هلم همرهند نیز شهرت دارد؛ پادشاهی افسانه‌ای از سرزمین میانه که سلطنتش جنگ‌های خونینی را به همراه داشت روایتگر قصه تازه‌ای باشد. در همین راستا روسای نیو لاین سینما که در این پروژه همکاری مستقیمی با استودیوی انیمیشن برادران وارنر دارند اظهار نمودند:

همه ما در نیو لاین علاقه عمیقی به دنیای خارق‌العاده‌ای که جی‌.آر‌.آر. تالکین خلق کرده است داریم. بنابراین فرصت بازگشت به سرزمین میانه با تیم انیمیشن برادران وارنر برای ما به مثابه رویایی بود که حال به حقیقت پیوسته است. طرفداران، هلمز دیپ را مکانی برای وقوع یکی از بزرگ‌ترین نبردهای فیلم می‌دانند. با این وجود بسیاری از افراد قدیمی و خلاق با همکاری کنجی کامیاما در راس این تیم قرار است تاریخچه حماسی و غنی سرزمین میانه را این بار با شیوه‌ای جدید و هیجان‌انگیز به نمایش بگذارند. بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن این اثر با شما هستیم.

این گزارش بلافاصله پس از انتشار اولین تریلر سریال Lord Of The Rings: Rings Of Power آمازون پرایم که بیشتر با بودجه ساخت خود بین مخاطبان شناخته می‌شود در جریان سوپر بول منتشر شد. این سریال که قصه‌ای از گذشته این دنیا و نحوه شکل‌گیری حلقه‌ها را به تصویر می‌کشد قرار است در تاریخ ۲ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) از سرویس استریمینگ آمازون پرایم منتشر شود.

نظر شما در رابطه با انیمیشن ارباب حلقه‌ها چیست؟ آیا می‌تواند در حد و اندازه سه‌گانه پیتر جکسون ظاهر شود؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*