مروری بر همه رونمایی‌ها و اخبار State of Play مارس ۲۰۲۲


Matin 23 اسفند 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

پلی استیشن اولین رویداد State of Play سال 2022 را دیروز برگزار کرد. تمرکز این رویداد بر روی بازی‌ هایی بود که توسط همکاری با ژاپنی‌ها ساخته شده بودند. عناوینی که در این رویداد معرفی شد، از بازی‌ جدیدی به نام Exoprimal تا آپدیت بازی ریترنال که قابلیت تجربه داستان بازی را به صورت دونفره فراهم می‌کرد. همچنین بازی مبارزه‌ای و ماجراجویانه JoJo. در این مطلب قصد داریم به پوشش تمام اخبار و تریلرهایی بپردازیم که در رویداد State of Play مارس 2022 به نمایش درآمد.

رونمایی از بازی Exoprimal برای پلی استیشن 4 و 5

بازی Exoprimal یک بازی کاملا جدید از کمپانی کپکام و بسیار شبیه به بازی Dino Crisis است. بازی Dino Crisis در سبک ترس و بقا طراحی شده است که شما به جای مبارزه با زامبی‌ها با دایناسورها خواهید جنگید. این بازی بسیار شبیه به بازیExoprimal است که به تازگی معرفی شد. بازی Exoprimal همچنین به نظر می‌آید ویژگی قسمت آنلاین را نیز داشته باشد. در قسمت آنلاین احتمالا شما می‌توانید از کشتن صدها دایناسور در کنار دوستتان لذت ببرید. برای این بازی تاریخ عرضه دقیقی مشخص نشده است. اما ما می‌دانیم که در سال آینده شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری ایکس و اس و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

عرضه بازی Ghostwire: Tokyo اواخر ماه جاری با انتشار یک تریلر تایید شد

بازی Ghostwire: Tokyo که به طور انحصاری برای پلی استیشن عرضه خواهد شد؛ 5 فروردین در دسترس خواهد بود.  این بازی در سبک جهان باز بوده و تم ترسناک و ماجراجویانه دارد.

دموی جدیدی از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin در دسترس قرار گرفت

بازی Stranger of Paradise تقریبا سری Final Fantasy است که با فرمول دارک سولز ساخته شده است. این بازی توسط توسعه‌دهنده بازی Nioh ساخته شده است. این بازی 24 اسفند عرضه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید دموی این بازی را از پلی استیشن استور دریافت کرده و قبل از عرضه نسخه اصلی این بازی را تجربه کنید.

گیم پلی جدیدی از بازی Forspoken به نمایش در آمد

عرضه بازی Forspoken که توسط Luminous Productions ساخته شده است چندی پیش تا 11 اکتبر به تاخیر افتاد. اما بازیکنان بعد از دیدن تریلر این بازی در مراسم State of Play بیشتر به بازی کردن آن مشتاق شدند. این تریلر پروتاگونیست بازی، Frey، را نمایش می‌داد که با ماجراجویی و سفر در دنیای جهان باز، دشمنان خود را از پای در می‌آورد. دشمنانی که اژدها، موجوداتی که هنوز کامل نمرده اند و غیره را شامل می‌شوند.

عرضه بازی Gundam Evolution تایید شد

بازی Gundam Evolution قبل تر برای عرضه در ژاپن معرفی شده بود. اما اکنون می‌توان انتظار عرضه این بازی در اواخر سال 2022 را داشت. این بازی در سبک شوتر اول شخص آنلاین بوده و به صورت تقابل دو گروه‌ 6 نفره است. در این بازی با ربات‌های بزرگی مبارزه خواهید کرد. همچنین ما متوجه شدیم که یک تست اینترنتی در بهار برای بازیکنان در آمریکا و ژاپن فراهم خواهد شد. این بازی برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی لاکپشت‌های نینجا تحت عنوان TMNT: The Cowabunga برای عرضه در سال 2022 معرفی شد

این کالکشن در حقیقت 13 بازی کلاسیک لاکپشت‌های نینجا را در بردارد. در تریلر به چند مورد از این 13 بازی اشاره شد. این بازی‌ها که در State of Play معرفی شدند برای همه کنسول‌ها امسال عرضه خواهند شد عبارتند از:

  • Teenage Mutant Ninja Turtles
  • Tournament Fighters
  • The Arcade Game
  • Back from the Sewer
  • Fall of the Foot Clan
  • The Manhattan Project
  • Radical Rescue
  • The Hyper Stone

بازی GigaBash که در سبک مبارزه‌ای و کایجو است امسال برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد

اگر شما طرفدار بازی Godzilla: Destroy All Monsters هستید، احتمالا از بازی GigaBash نیز خوشتان خواهد آمد. در این تریلر مبارزه 4 نفره بین هیولاهای عطیم کایجو نمایش داده شد. چیزی کهبه نظر جالب می‌ آید این است که این مبارزات به نظر در کنار ساختمان‌های بزرگ و آسمان‌خراش‌ها رخ می‌دهند. در حین مبارزه همه المان‎‌ها از جمله ساختمان‌ها خرد و خراب خواهند شد.

State of Play

بازی JoJo’s Bizarre Adventure امسال عرضه خواهد شد

شما در این بازی می‌توانید به عنوان 50 کاراکتر مختلف به مبارزه بپردازید. با نگاهی گذرا به تریلر این بازی می‌توان متوجه شد که ظواهر و هرج و مرج داخل بازی به طور دست نخورده از انیمه به این بازی منتقل شده است. این بازی در پاییز پیش‌رو برای تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

State of Play

تریلر جدیدی در State of Play برای بازی Trek to Yomi عرضه شد

.بازی Trek to Yomi یک ادای احترام بسیار زیبا به فیلم‌های کلاسیک سامورایی است. اینطور که به نظر می‌رسد این بازی به شکل مبارزه شمشیری و یک در مقابل یک جریان دارد. همچنین از سیاه و سفید بودن تم بازی نیز نمی‌توان صرف نظر کرد. این بازی در بهار پیش‌رو برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

State of Play

آپدیت جدید بازی Returnal و اضافه شدن قابلیت تجربه داستان بازی به صورت دو نفره

هماطور که می‌دانید بازی ریترنال به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شده است. این بازی اواخر همین ماه آپدیت رایگان را دریافت خواهد کرد. نام این آپدیت Ascension بوده و قابلیت تجربه دو نفره بخش داستانی را فراهم خواهد کرد. همچنین این آپدیت یک مود Survival نیز به بازی اضافه خواهد کرد. در این مود شما با پیشروی در یک برج با دشمنانی مواجه خواهید شد که باید آن‌ها را از سر راه خود بردارید.  این آپدیت 2 فروردین عرضه خواهد شد.

State of Play

بازی جدید The DioField Chronicle در سبک RPG و استراتژی توسط اسکوئر انیکس معرفی شد

بازی The DioField Chronicle اواخر سال جاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد. این بازی به شکل سه بعدی و استراتژی بوده و تریلر بازی بر روی سه قلمرویی که در بازی وجود دارد تمرکز می‌‎‌کند. این بازی علاوه بر پلی استیشن برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری اس و ایکس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

State of Play

بازی Valkyrie Elysium در State of Play برای پلی استیشن 4 و 5 معرفی شد

آخرین رونمایی رویداد State of Play متعلق به بازی Valkyrie Elysium بود. این بازی در سال 2022 عرضه خواهد شد. بازی Valkyrie Elysium یک بازی جدید در سری Valkyrie کمپانی اسکوئر انیکس به شمار می‌رود. در تریلری که برای بازی به نمایش گذاشته شد، نگاهی به گیم‌‌پلی بازی انداخته شد. در این بازی باید به وسیله جادو و شمشیر به مبارزه علیه دشمنانی غول مانند و متنوع بپردازید.

State of Play

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*