احتمالا تولید GTA 6 پایان یافته و سرورهای رول‌ پلی ویژه ساخته می‌شوند


Matin 28 اسفند 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

xQc استریمر معروف شبکه‌ی توییچ به‌تازگی ادعا کرده که بازی جی تی ای 6 را تجربه کرده است و اطلاعات تازه‌ای از فرایند تولید تازه‌ترین بازی راک استار فاش کرده است. وی در استریم اخیرش به این موضوع پرداخته است که از NDA و قرارداد بسته شده با راک‌استار ابایی ندارد و لازم می‌بیند که اطلاعات جدیدی را به دست طرفداران بازی برساند. بنابر صحبت‌های وی، تولید GTA 6 پایان یافته است و راک‌استار در حال آماده کردن بخش آنلاین و رول پلی است.

استریم‌های رول پلی بازی GTA V در چند سال اخیر بسیار محبوب شده‌اند و افراد زیادی در توییچ به استریم می‌پردازند. اتفاقات باورنکردنی در سرورهای رول پلی FiveM بازی جی تی ای رخ می‌دهد و آخرین شایعات حاکی از توسعه سرورهای رول پلی پیشرفته توسط راک‌استار دارد و قابلیت رول پلی بازی جدید برای کاربران FiveM غیرفعال می‌شود. xQc گفته است که او به قرارداد عدم افشای اطلاعات (NDA) اهمیتی نمی‌دهد. وی ابتدا با بینندگان استریم شوخی کرد و سپس سراغ اصل مطلب رفت:

من کمی از یک بازی فاش‌نشده را تجربه‌ کرده‌ام و مدتی است مشغول بازی کردن اثری هستم که حتی وجود خارجی ندارد و واقعی نیست. حتی نمی‌دانم الآن در مورد چه حرف می‌زنم؟ لعنت به NDA و اون قراردادها، اگر بخواهند می‌توانند مرا زندانی کنند. من در حال تجربه Grand Theft Auto 6 Online بودم و می‌خواهم بگویم که توسعه‌ی بازی تقریباً تمام شده است. تنها دلیلی که معرفی بازی طول کشیده است؛ عدم ارائه رول پلی از طریق FiveM است. آن‌ها سرورهای رول پلی مخصوص با فناوری و مکانیسم‌های پیشرفته‌ای آماده کرده‌اند.

تولید بازی GTA 6 جی تی ای 6

رول پلی رسمی در بازی GTA 6

وی در ادامه افزود که سیستم رول پلی بازی GTA 6 در نوع خود نمونه است و بهترین سیستمی است که تابه‌حال وجود داشته است. بازی‌کنان می‌توانند به بانک دستبرد بزنند، خود را به‌جای پلیس جا بزنند و حتی به‌سوی مردم شهر شلیک کنند. xQc گفته است که راک استار می‌خواهد سرورهای رول پلی، تجربه‌ای کاملاً واقعی ارائه دهند و به همین دلیل از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود استفاده کرده‌اند که این استریمر تابه‌حال در هیچ بازی ویدیویی ندیده است.

ادعای اخیر xQc مبنی بر تمام شدن تولید GTA 6 با گزارش‌های پیشین همخوانی ندارد. خبرهایی از مشکلات تولید بازی جی تی ای 6 منتشر شده است و همچنین شایعات به انتشار بازی در سال 2024 اشاره می‌کنند. در این میان، اطلاعاتی از محتوای GTA VI منتشر شده است و همچنین جزئیات نقشه Grand Theft Auto 6 نیز توسط پتنت ثبت‌شده شرکت تیک‌تو فاش شده است.

صحبت‌های این استریمر چندان قابل استناد نیستند و نقش قرارداد افشای اطلاعات، عواقب سختی دارد که بعید است فردی بتواند به این راحتی آن را نقض کند و اطلاعات کلیدی را فاش کند. نظر شما چیست؟ آیا راک‌استار سرورهای رول پلی GTA 6 را توسعه خواهد داد؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*