CODA و Ted Lasso به روند برنده شدن اپل تی وی پلاس در جوایز PGA ادامه می دهد


امید دلیری 1 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

CODA و Ted Lasso به روند برنده شدن اپل تی وی پلاس در جوایز PGA ادامه می دهد . فیلم ها و سریال های +Apple TV همچنان از تحسین منتقدان برخوردار هستند. در بین آن ها ، فلیم CODA و سریال Ted Lasso در مراسم جوایز انجمن تهیه‌کنندگان (Producers Guild Awards) در حال درخشش هستند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سی و سومین دوره جوایز سالانه انجمن تولیدکنندگان به تازگی برگزار شد. اپل تی وی با چهار نامزدی شانس خوبی برای برنده شدن داشت. در نهایت این سرویس تلویزیونی دو جایزه را به خود اختصاص داد. یکی از آنها نشانه خوبی برای موفقیت در اسکار بود. به گزارش وبسایت Deadline ، فیلم CODA برنده جایزه Darryl F. Zanuck برای بهترین تهیه‌کننده فیلم‌ در این مراسم شد. این جایزه تاریخی، فیلم CODA را به اولین فیلم از یک سرویس تلویزیونی تبدیل کرد که برنده این جایزه شده است.

برنده شدن فیلم CODA به عنوان یک نشانه عالی برای این فیلم در آستانه مراسم اسکار یکشنبه تلقی می شود. با استفاده از سیستم رای گیری ترجیحی مشابه اسکار، جوایز PGA به عنوان شاخصی از موفقیت احتمالی برای بهترین فیلم اسکار در نظر گرفته می شود. به عنوان یک شاخص، برنده جایزه PGA با معادل اسکار 22 بار در 32 سال گذشته مطابقت دارد. از سال 2009 زمانی که هر دو جوایز سیستم را به رأی ترجیحی تغییر دادند، تنها سه مورد وجود داشت که جوایز با هم مطابقت نداشتند.

نمایش دیگری که در جوایز PGA موفق عمل کرد، سریال Ted Lasso بود. این سریال جایزه Danny Thomas را برای بهترین تهیه‌کننده سریال کمدی برای فصل دوم خود به ارمغان آورد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*