Face ID در آیفون 15 پرو زیر نمایشگر پنهان خواهد شد


امید دلیری 3 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Face ID در آیفون 15 پرو زیر نمایشگر پنهان خواهد شد. ظاهراً Samsung Display در حال ایجاد فناوری جدیدی در زیر پنل است. فناوری که برای پنهان کردن ماژول Face ID در زیر نمایشگر آیفون های بالارده ی سال 2023 طراحی شده است. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طبق گفته های اخیر ، ممکن است آیفون 14 ناچ را حذف و از طراحی hole-punch استفاده کند. اکنون گفته شده است که آیفون 15 پرو ممکن است هرگونه ناچ یا حفره را به طور کامل کنار بگذارد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال توسعه یک قطعه جدید (دوربین زیر پنل) می باشد. این امر به اپل اجازه می‌دهد به طور موثر ماژول Face ID را زیر نمایشگر پنهان کند. به گفته وبسایت The Elec ، این فناوری جدید برای اولین بار در سال 2023 در سری فولد سامسونگ عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش وبسایت The Elec ، سامسونگ با OTI Luminotics کانادا در این فناوری همکاری می کند. فناوری که شامل لایه الگوی فلزی است که از مواد ماسک کاتدی استفاده می کند. Ming-Chi Kuo تحلیلگر معروف اپل در آوریل 2021 اظهاراتی مشابه داشت. او گفته بود که اپل در سال 2023 سیستم Face ID معرفی خواهد کرد که زیر نمایشگر قرار می گیرد. Face ID تنها فناوری نیست که شایعه شده است به زیر نمایشگر منتقل می شود. بسیاری از جمله Kuo، ادعا کرده اند که تاچ آیدی در سال 2023 به آیفون باز می گردد. اما به جای اینکه دکمه Home وجود داشته باشد ، در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*