حالت No Build بازی فورتنایت حذف نخواهد شد


Matin 6 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، دیتاماینر‌ها اعلام کرده‌اند که حالت No Build بازی فورتنایت قرار نیست به طور کامل حذف شود و بازیکنان بازی Fortnite می‌توانند در آینده همچنان آن را تجربه کنند.

اوایل هفته گذشته، فصل دوم چپتر سوم بازی Fortnite با تغییرات مختلف و محتوا‌های تازه در دسترس قرار گرفت. یکی از این تغییرات، حذف بخش ساخت‌وساز بازی مذکور است. به این واسطه بازی فورتنایت تبدیل به تجربه‌ای شبیه به دیگر آثار بتل رویال شده است. حال افراد مختلف با داده‌کاوی فایل‌های بازی Fortnite متوجه شده‌اند که شرکت اپیک گیمز قصد کنار گذاشتن حالت No Build بازی فورتنایت را ندارد. در عوض این حالت قرار هست به یکی از بخش‌های اصلی بازی تبدیل شده و برای همیشه در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

صفحه HYPEX در توییتر، جزو مراجع محبوب برای خبر‌های بازی Fortnite است. در توییت تازه این صفحه ادعا شده که داده‌کاوی فایل‌های بازی فورتنایت نشان می‌دهد بازیکنان می‌توانند پس از پایان فصل جاری، بین بتل رویال عادی یا حالت بدون ساخت‌وساز یکی را انتخاب و تجربه کنند. در ادامه HYPEX اعلام کرده که نکات موجود در صفحه لودینگ تغییر کرده و در تعدادی از آن‌ها عبارت «در حالت‌هایی که ساخت‌وساز فعال است» اضافه شده است.

TweaBR یکی دیگر از صفحات موجود در شبکه اجتماعی توییتر است که اطلاعات تازه‌ای از بازی Fortnite افشا می‌کند. TweaBR در توییت جدید خود اقدام به انتشار تصویری از منوی تازه بازی Fortnite کرده که حالت No Build را نمایش می‌دهد. بر اساس اطلاعات درج شده در توییت TweaBR، حالت بدون ساخت‌وساز بازی فورتنایت به چهار صورت تک‌نفره، دونفره، سه‌نفره و چهار‌نفره در دسترس قرار خواهد داشت.

بازی Fortnite فورتنایت

عدم وجود ساخت‌وساز تجربه بازی فورتنایت را متحول کرده است

هر دو صفحه TweaBR و HYPEX پیش از این اخبار و اطلاعات مختلفی را افشا کرده‌اند که همگی آن‌ها به حقیقت تبدیل شده‌اند. با این حال، اضافه شدن حالت No Build به جمع حالت‌های دائمی بازی فورتنایت هنوز از سوی شرکت Epic Games به صورت رسمی اعلام نشده است. فصل‌های بازی Fortnite معمولا به مدت 10 هفته طول می‌کشند. این امر بدان معنا بوده که برای تجربه حالت No Build بازی فورتنایت لازم است تا ماه مه صبر کنید.

نظر شما در مورد اضافه شدن حالت بدون ساخت‌وساز به بازی فورتنایت چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا ترجیح می‌دهید در نبرد‌ها از ویژگی مذکور استفاده کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*