نسخه موبایل Assassin’s Creed و Rainbow Six در حال ساخت است


Matin 6 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

یوبی سافت در حال توسعه بازی Rainbow Six Siege برای موبایل است و همچنین توسعه بازی‌ اساسینز کرید و The Division برای موبایل در دستور کار قرار گرفته است. تام اندرسون در گزارش تازه‌ای به ساخت Rainbow Six Siege موبایل اشاره کرده است و نوشته است که این بازی موبایل با همکاری استودیو WeGame شرکت تنسنت ساخته می‌شود و احتمال معرفی آن در ماه آینده میلادی وجود دارد.

بنابر آخرین خبر بازی، معرفی نسخه موبایل Rainbow Six Siege در روز ششم آوریل (17 فروردین) انجام خواهد شد. در مورد بازی اساسینز کرید موبایل و The Division اطلاعات زیادی در دست نیست و به نظر می‌رسد که این بازی‌ها در ماه‌های آینده رونمایی خواهند شد. ساخت چنین بازی با همکاری شرکت چینی تنسنت اتفاق دور از انتظاری نیست و این شرکت در گزارش مالی اخیر به همکاری با یوبی‌سافت به‌منظور خلق چندین بازی جدید اشاره کرده است. گفتنی است اولین بازی از این پروژه‌ها در سال 2023 منتشر می‌شود.

Rainbow Six موبایل

Rainbow Six به موبایل می‌آید

تام اندرسون نوشته است که معرفی Rainbow Six Siege برای موبایل با یک تریلر و بیانیه‌ای مطبوعاتی انجام می‌شود. شایعات ساخت رینبو سیکس موبایل از سال گذشته میلادی شروع شد و آن زمانی بود که یوبی سافت، نظرسنجی در مورد نسخه موبایل منتشر کرد و نظر موبایل گیمرها را در مورد چنین بازی پرسید. گزارش مالی اخیر تنسنت نیز به چندین پروژه با همکاری یوبی سافت اشاره کرد که در سال 2023 به مرحله‌ انتشار می‌رسند.

اطلاعات اندکی از ماهیت اساسینز کرید موبایل و رینبو سیکس موبایل در دست است و شایعه‌ معرفی آن در 17 فروردین نیز منبع موثقی ندارد. اندرسون نوشته است که بازی جدید ابتدا برای مناطق خاصی منتشر می‌شود و سپس انتشار نهایی آن در سال 2023 اتفاق می‌افتد. یکی از منابع آگاه به گوش او رسانده که بازی Rainbow Six موبایل، بازار بازی‌های موبایل را تکان خواهد داد و این محصولی است که «طرفداران Seige عاشق آن خواهند شد».

بازی Rainbow Six Siege از زمان انتشار در سال 2015 تابه‌حال موفقیت چشمگیری به دست آورده و تا دسامبر سال 2020، بیش از هفتاد میلیون بازی‌کننده در سراسر پلتفرم‌ها جذب کرده بود. تنسنت همکاری نزدیکی با یوبی سافت خواهد داشت تا فرنچایزهای بزرگ این شرکت را به دنیای موبایل بیاید و این شامل اساسینز کرید و The Division می‌شود که توسعه آنها برای گوشی های اندروید و iOS شروع شده است.

شرکت یوبی سافت، سال گذشته میلادی، بازی Area F2 مشابه رینبو سیکس را به دادگاه کشاند و به دلیل شباهت آن به روند رینبو، توسعه‌دهنده مجبور به حذف بازی شد. حذف آن بازی نشانه‌ای از معرفی Rainbow Six برای موبایل بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*