سرویس نتفلیکس گران تر شد


امید دلیری 8 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آخرین افزایش قیمت سرویس نتفلیکس در ایالات متحده در حال اجرا شدن است. ظاهراً این شرکت اخیراً با مشترکین خود تماس گرفته و به آنها هشدار داده باشد که قیمت طرح آنها با شروع چرخه صورت‌حساب بعدی تغییر می‌کند. علاوه بر تماس ، ایمیلی برای مشترکین مبنی بر افزایش هزینه اشتراک آن ها ارسال شده است. برخی از مشترکین نیز ممکن است قبلاً شاهد افزایش قبض خود بوده باشند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نتفلیکس ، هر روز گران تر از دیروز !

Kumiko Hidaka سخنگوی سرویس نتفلیکس ، گفت و گویی با وبسایت The Verge داشته است. او گفته است که افزایش قیمت‌ها طی هفته‌ها برای مشترکان فعلی اعمال می‌شود. وی افزود که ممکن است برخی از مشترکان قبلاً مطلع شده باشند و تغییرات اعمال شده را دیده باشند. این سرویس برای اولین بار در اواخر ژانویه به مشترکان از افزایش قیمت های آینده خود هشدار داد. طرح اصلی این سرویس اکنون 9.99 دلار (از 8.99 دلار) در ماه هزینه دارد. سطح استاندارد آن 15.49 دلار (از 13.99 دلار) و سطح 4K آن 19.99 دلار (از 17.99 دلار) در ماه هزینه دارد.

این بدان معناست که سرویس نتفلیکس اکنون هر ماه نزدیک به 20 دلار برای دسترسی به سرویس خود دریافت می کند. این سرویس مدت‌هاست که گفته است به افزایش تدریجی قیمت خود نسبت به ارزشی که ارائه می‌کند ادامه خواهد داد. این یعنی تولید نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بیشتر و اکنون بازی‌های ویدیویی ، هزینه‌های زیادی در بر دارد. این سرویس فعلاً تمایلی به افزودن یک ردیف تبلیغاتی نشان نداده است. اما نشان داده که باید از هر جایی برای محتوای خود پول پیدا کند.

سرویس نتفلیکس گفته است که مشترکین 30 روز قبل از تغییرات قیمت از طریق ایمیل مطلع خواهند شد. مطمئناً بسته به طرحی که از آن استفاده می کنید ، هزینه ی اشتراک شما فقط یک یا دو دلار در ماه افزایش یافته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*