+New Game و Photo Mode بازی Dying Light 2 به‌زودی ارائه می‌شوند


Matin 8 فروردین 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Techland ضمن ارائه اطلاعاتی از بسته الحاقی بازی دایینگ لایت 2، اعلام کرده که به‌زودی +New Game و Photo Mode بازی Dying Light 2 در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی Dying Light 2: Stay Human پس از مدت‌ها انتظار، اوایل ماه میلادی گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت. این محصول استودیو تکلند با عملکرد عالی در بخش‌‌های مبارزات و سیستم پارکور تحسین منتقدین را به دست آورده است. استودیو سازنده بازی دایینگ لایت 2 پشتیبانی مناسبی از این اثر داشته است. به این واسطه تجربه بازی مذکور بهبود یافته و بازیکنان بیش از پیش از آن لذت برده‌اند. حال استودیو Techland اعلام کرده که +New Game و Photo Mode بازی Dying Light 2 در آینده نزدیک اضافه می‌شوند.

تایمون اسمکتالا، طراح ارشد بازی دایینگ لایت 2، اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه Game Informer داشته است. در این مصاحبه او به برنامه‌های آینده استودیو تکلند و ویژگی‌هایی که طرفداران خواستار آن‌ها هستند، اشاره کرده است. بر اساس گفته‌های تایمون اسمکتالا، نیو گیم پلاس، حالت عکس‌برداری و سطح دشواری اضافه، خواسته اکثریت بازیکنان هستند. طراح ارشد بازی Dying Light 2 در رابطه با خواسته‌های بازیکنان گفته است: «این ویژگی‌ها مواردی محسوب می‌شوند که مورد توجه ما بوده و در حال حاضر مشغول آماده کردن آن‌ها هستیم».

تایمون اسمکتالا تنها به تایید اضافه شدن +New Game و Photo Mode بازی Dying Light 2 بسنده کرده است. با این حال طبق گفته او بازیکنان و علاقه‌مندان بازی دایینگ لایت 2 برای تجربه این ویژگی‌ها نیاز نیست زمان زیادی منتظر بمانند. طراح ارشد این اثر در این مورد گفته است: «من نمی‌خواهم جزئیات زیادی را به زبان بیاورم. با این حال بازیکنان در آینده نزدیک، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های مذکور به بازی خواهند بود».

بازی Dying Light 2 دایینگ لایت 2

استودیو تکلند قصد دارد تا پنج سال از بازی Dying Light 2 پشتیبانی کند

با استناد به برنامه‌های پنج‌ساله استودیو Techland، به نظر می‌رسد محتوا‌های تازه متعددی در دسترس بازیکنان بازی Dying Light 2 قرار خواهد گرفت. تایمون اسمکتالا بسته الحاقی بازی دایینگ لایت 2 را منحصر‌به‌فرد توصیف کرده و از هیجانش نسبت به واکنش‌های طرفداران گفته است. وی در این مورد گفته است: «بعضی از ما روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که کمی خارج از چارچوب‌های معمول هستند. در آینده خواهیم دید که جامعه بازیکنان چه واکنشی به آن‌ها نشان می‌دهند، اما حقیقتا در مورد آن‌ها خوش‌بین هستم».

این گفته طراح ارشد بازی Dying Light 2، در راستای اظهارات قبلی استودیو Techland قرار می‌گیرد. استودیو مذکور قبلا اعلام کرده که در DLC بازی دایینگ لایت 2 باید «انتظار اتفاقات غیر‌منتظره» را داشته باشید.

محتوا‌هایی که در سال اول به بازی Dying Light 2 اضافه می‌شوند، بخش‌های تک‌نفره و چند‌نفره این اثر را گسترش خواهند داد. با این حال، تایمون اسمکتالا تایید کرده که استودیو سازنده هنوز داستان بازی دایینگ لایت 2 را پس از پایان اصلی گسترش نداده است. در عوض، رخداد‌های بسته الحاقی داستانی این اثر در موازات داستان اصلی به وقوع می‌پیوندند.

تایمون اسمکتالا در این باره چنین توضیح داده است: «در مقطعی ما شروع به اضافه کردن بخش‌های تازه به داستان بازی پس از پایان اصلی می‌کنیم. ما ایده‌های مختلفی داریم. روی کاغذ اجرای این ایده‌ها امیدوار‌کننده به نظر می‌رسد. اما بدون شک این امر چالش‌برانگیز خواهد بود».

نظر شما در مورد استفاده از ویژگی‌های +New Game و Photo Mode بازی Dying Light 2 چیست؟ آیا منتظر اضافه شدن آن‌ها هستید؟ به نظر شما استودیو Techland با ارائه محتوا‌ها و بخش‌ها تازه قادر است مخاطبین بیشتری را جذب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*