حالت بی ساخت و ساز بازی فورتنایت برای همیشه ماندگار شد


Matin 10 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت اپیک گیمز با شروع فصل جدید بازی Fortnite، حالت ساخت و ساز را برای مدتی کنار گذاشت تا بازی‌کنان بتوانند از مکانیسم پارکور که به‌تازگی‌ اضافه شده است؛ استفاده کنند. این عمل باعث اعتراض بازی‌کنان قدیمی فورتنایت شد و اگرچه قابلیت ساخت و ساز به‌زودی بر می‌گردد، اپیک گیمز حالت فعلی را ماندگار می‌کند و همچنان به‌عنوان یک مود در دسترس بازی‌کنان خواهد بود.

شروع فصل دوم از چپتر سوم فورتنایت با سورپرایز بزرگی همراه بود. حالت ساخت و ساز غیرفعال شده بود و بازی‌کنان باید مانند دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی و وارزون، شیوه‌ای سنتی را دنبال می‌کردند و در نتیجه افرادی که مدت‌ها بود قابلیت ساخت و ساز را تمرین می‌کردند؛ کنار گذاشته شدند. اپیک گیمز پس از اعتراض‌ها، قول بازگشت قابلیت Building را داد و اذعان کرد که این حالت هیچ‌گاه قرار نیست از بازی حذف شود و تنها حالت آزمایشی داشت.

ماندگاری حالت بدون ساخت و ساز فورتنایت

مودهای اصلی بازی فورتنایت به‌زودی به حالت اولیه باز می‌گردند؛ اما افرادی که تجربه بازی بدون ساخت و ساز را ترجیح می‌دهند؛ قادر به استفاده از حالت جدیدی خواهند بود. اپیک گیمز همچنان حالت Zero Build را در بازی Fortnite نگه خواهد داشت. بازی‌کنان می‌توانند از منو اصلی به انتخاب این گزینه بپردازند و به‌صورت فردی، دو نفره، سه‌نفره و گروهی در بازی شرکت کنند. روند بازی نیز دقیقاً مانند فصل دوم است و قابلیت‌هایی مانند پارکور و دویدن سریع در این حالت، بهتر به چشم می‌آیند.

در کنار حالت بدون ساخت و ساز فورتنایت، تصاویری از جت‌پک مخصوصی نیز منتشر شده است. این جت‌پک‌ها از دیوار آویزان خواهند بود و بازی‌کنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها پرواز کنند و نقشه را سریع‌تر بپیمایند. این شیوه‌ای است که برای سرعت بخشیدن به حالت Zero Build فورتنایت استفاده شده است. با توجه به ماندگار شدن این حالت، احتمال افزودن مود PvE به منو اصلی Fortnite وجود دارد و اپیک گیمز در حال ایجاد تغییرات مهمی در بطن بازی است.

فصل دوم از چپتر سوم بازی فورتنایت با حضور دکتر استرنج همراه است و برنامه‌هایی برای افزودن دیگر شخصیت‌های دنیای مارول نیز وجود دارد. اپیک در طی چند ماه اخیر، شخصیت‌های مهمی از جمله نیتن دریک از آنچارتد و اتزیو از آساسینز کرید را به فورتنایت افزوده است. برداشتن امکان ساخت و ساز در سوی دیگر جنجالی شد و بسیاری از رسانه‌های بازی‌های ویدیویی از این بخش نو نوشتند و آن را مغایر با اسم و هویت بازی دانستند. نظر شما در مورد این حالت چیست؟‌ آیا فورتنایت را بدون امکان ساختمان‌سازی ترجیح می‌دهید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*