در ابتدا قرار بود بازی Max Payne 3 دارای کمپین Co-Op باشد


Matin 13 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پیش از انتشار بازی Max Payne 3 (مکس پین 3)، شرکت راک استار قصد داشت این اثر را به شکلی بسازد که بازیکنان بتوانند کمپین داستانی آن را به صورت کو آپ تجربه کنند.

از زمان انتشار سومین اثر سری Max Payne یعنی بازی مکس پین 3، در حدود یک دهه می‌گذرد. اما یاد و خاطره این اثر برای کسانی که آن را تجربه کرده‌اند، همچنان زنده است. در این اثر شخصیت محبوب مکس پین وارد برزیل شده و ماجرا‌های مختلفی را پشت سر می‌گذرد. اگرچه بازی Max Payne 3 دارای مشکلات مختلفی بوده، اما تجربه‌ای سرگرم‌کننده با گان‌پلی عالی است. حال اخباری منتشر شده که طبق آن‌ها، بازی مکس پین 3 می‌توانست تجربه‌ای متفاوت باشد.

USA Today گزارش داده که شرکت Rockstar در ابتدا تصمیم دیگری برای بازی مکس پین 3 در نظر داشته است. این شرکت قصد داشت بخش کمپین کو آپ را به بازی Max Payne 3 اضافه کند. یک DLC با محوریت کو آپ برای بازی مکس پین به نام Dead Men Walking منتشر شد. در قالب این بسته الحاقی در کنار یک بازیکن دیگر باید در مقابل امواج دشمنان از خود دفاع می‌کردید. اما کمپین Co-Op در طول ساخت بازی مکس پین 3 از این اثر حذف شد.

این حالت بازی مکس پین 3، بازیکنان را وارد خیابان‌های نیویورک، کانال پاناما و نسخه تغییریافته دیگر بخش‌های حالت تک‌نفره می‌کرد. از آن جایی که حالت مذکور یک تجربه کو آپ است، یک بازیکن کنترل مکس پین و بازیکن دیگر کنترل همکاران پلیس او در نیویورک را بر عهده می‌گیرند. طبق گفته منبع ناشناس، راک استار لندن یک سال روی حالت کو آپ بازی مکس پین 3 کار کرده است. در نهایت به دلیل تمرکز روی حالت‌های چند‌نفره مانند Gang Wars، کمپین Co-Op بازی مکس پین 3 کنار گذاشته شد. با این حال تمامی بخش‌های حالت کو آپ کنار حذف نشدند. برخی از نقشه‌های این حالت به کمپین تک‌نفره اضافه شده‌اند.

بازی Max Payne 3 مکس پین 3

بازی Max Payne 3 میانگین امتیاز 86 را کسب کرده است

ظاهرا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که شرکت راک استار در هنگام ساخت کمپین Co-Op بازی مکس پین 3 با آن روبه‌رو بود، نحوه بهینه‌سازی مکانیک Bullet Time برای شرایطی که دو بازیکن از آن استفاده می‌کنند، است. منبع ناشناس گفته است که در هنگامی که یک بازیکن از مکانیک مذکور استفاده می‌کند، تجربه بازیکن دیگر تغییر نمی‌کند.

حالت کو آپ داستان بازی Max Payne 3 را به گونه‌ای روایت می‌کند که مکس پین و همکارش نیویورک را به قصد برزیل ترک می‌کنند. به این واسطه می‌توانید بازی مکس پین 3 را به شکل تازه‌ای تجربه کرده، وارد مناطقی از جمله معدن الماس در آمریکای جنوبی شده و با یک فرقه عجیب‌وغریب آشنا شوید. رسانه USA Today اعلام کرده که حذف بخش کو آپ و تمرکز روی حالت تک‌نفره، تصمیم درستی بوده است. این رسانه در مورد دلیل خود گفته که «بازی باید حول محور حالت Co-Op ساخته شود، نه اینکه سازندگان بعدا آن را به یک بازی تک‌نفره اضافه کنند».

نظر شما نسبت به کمپین Co-Op بازی مکس پین 3 چیست؟ آیا در صورتی که راک استار این حالت را در دسترس قرار می‌داد، با استقبال بازیکنان مواجه می‌شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*