سریال درام جدید اپل تی وی پلاس با بازی و نویسندگی جیسون موموآ در راه است


امید دلیری 16 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال درام جدید اپل تی وی پلاس با بازی و نویسندگی جیسون موموآ در راه است. بر اساس گزارشی جدید ، Jason Momoa ستاره سریال دیدن – See در حال کار بر روی یک سریال جدید برای +Apple TV می باشد. این سریال Chief of War «رئیس جنگ» نام دارد. سریالی درام برای اپل تی‌و ی پلاس که درباره استعمار هاوایی می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

جیسون موموآ ستاره سریال های بازی تاج و تخت و See در هاوایی به دنیا آمده است. به گزارش وبسایت Deadline ، سریال جدید او داستان اتحاد منطقه را از منظر بومی روایت می کند. او این سریال را همراه با Thomas Pa’a Sibbett ساخته است. Thomas Pa’a Sibbett پیش از این سریال جدید برای حضور در Braven و The Last Manhunt شناخته شده بود.

جیسون موموآ نویسندگی، بازیگری و تهیه کنندگی سریال Chief of War را بر عهده دارد. این سریال داری 6 قسمت می باشد. این اولین باری است که Jason Momoa برای تلویزیون می نویسد. طبق گزارش ها، اپل تی وی پلاس دستور پخش مستقیم سریال جدید او را داده است. یعنی اپل بدون درخواست قسمت آزمایشی ، برای تولید کل سریال چراغ سبز نشان داده است.

شایان ذکر است که نقش موموآ در سریال See همچنان ادامه دارد و اخیراً این سریال برای فصل سوم تمدید شد. سریال See یکی از سریال های محبوب و پربیننده +Apple TV به نویسندگی Steven Knight و کارگردانی Francis Lawrence می باشد. وقتی اولین قسمت آن در 1 نوامبر 2019 پخش شد ، شبکه هایی مثل نتفلیکس و آمازون پرایم رغیب جدید خود را بیش از پیش احساس کردند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*