ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر پیوست


امید دلیری 17 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر پیوست. او پس از تبدیل شدن به بزرگترین سهامدار توییتر اکنون جزء هیئت مدیره این پلتفرم اجتماعی می باشد. این امر تنها یک روز پس از خرید 9.2 درصد از سهام توییتر توسط این میلیاردر جنجالی صورت گرفته است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پاراگ آگراوال مدیرعامل توییتر در توییت جدید خود نوشته است که از اشتراک‌گذاری خبر پیوستن ماسک به هیئت مدیره توییتر هیجان زده است. وی افزود که از طریق گفتگو با ایلان در هفته‌های اخیر، برای آن ها روشن شده که او ارزش زیادی برای شرکت به ارمغان خواهد آورد. آگراوال در توییت خود نوشت : ایلان ماسک هم یک باورنده پرشور و هم منتقد شدید این سرویس است. این دقیقاً همان چیزی است که ما در توییتر و در اتاق هیئت مدیره نیاز داریم تا در درازمدت قوی‌تر شویم. خوش آمدید ایلان!

پس از اعلام این خبر، ایلان ماسک گفت که مشتاق همکاری با پاراگ و هیئت مدیره توییتر می باشد. همکاری برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در توییتر در ماه های آینده. بر اساس پرونده ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شده است، ایلان ماسک تا سال 2024 به عنوان مدیر دوم (Class II) فعالیت خواهد کرد. البته او از تبدیل شدن به مالک ذینفع بیش از 14.9 درصد از سهام عادی شرکت منع شده است. وبسایت The Verge اشاره کرده است که نقش مدیر Class II می تواند به عنوان یک اقدام ضد تصاحب توسط شرکت ها مورد استفاده قرار گیرد.

روز دوشنبه، وبسایت SEC گزارش داد که ایلان ماسک 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده است. این خرید او را به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل کرد. خرید او به دنبال ماه‌ها انتقاد از سیاست‌های گفتاری این سرویس اجتماعی بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*