ساخت بازی Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 تائید شد


Matin 17 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت اپیک گیمز با برگزاری رویدادی زنده رسماً از ویژگی‌های موتور Unreal Engine 5 رونمایی کرد و این ابزار بازی‌سازی را منتشر ساخت. این شرکت در حاشیه رویداد به عناوینی پرداخت که توسط این موتور ساخته می‌شوند و تریلر کوتاهی با حضور یکی از توسعه‌دهندگان استودیو کریستال داینامیکس پخش شد. این استودیو رسماً ساخت بازی Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 را تائید کرد و آن را تجربه‌ای نو برای لارا کرافت خواند.

کار روی بازی Tomb Raider جدید «به‌تازگی شروع شده است» و فعلاً هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد بازی در دست نیست. استودیو Crystal Dynamics معتقد است که آنریل انجین 5 بهترین موتور گرافیکی برای آن‌ها است و این ابزار به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا داستان‌سرایی و گیم‌ پلی را به سطح بالاتری برسانند. استودیوهای زیادی از این ابزار استفاده می‌کنند که از جمله آن‌ها باید به The Coliation، توسعه‌دهنده بازی گیرز آو وار، اشاره کرد.

استودیو در ادامه افزود:‌ «هدف ما جلو بردن این فرنچایز و ارائه تجربه سینمایی و اکشن ماجراجویی باکیفیت بالاست که طرفداران هر دو استودیو کریستال داینامیکس و تامب ریدر لایق آن هستند». صفحه توییتر آنریل انجین نیز با انتشار ویدیویی از صحبت‌های توسعه‌دهنده از کاربران پرسید: ماجراجویی لارا کرافت او را به کجا خواهد برد؟ اگرچه ساخت بازی Tomb Raider جدید تائید شده است؛ هنوز سال‌ها تا انتشار بازی فاصله داریم و همان‌طور که توسعه‌دهنده گفت؛ تولید بازی تازه شروع شده است.

بازی Tomb Raider‌ آنریل انجین 5

ساخت Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5

این اولین شماره جدید از مجموعه تامب ریدر از سال 2018 است. بازی Shadow of the Tomb Raider آخرین اثر این مجموعه بود که توسط استودیو Eidos Montreal ساخته شد و به سه‌گانه‌ای پایان داد که اولین نسخه آن در سال 2015 منتشر شد. استودیو کریستال داینامیکس روزهای شلوغی را سپری می‌کند. این استودیو در همکاری با مایکروسافت در حال ساخت ریبوت Perfect Dark است و همچنین پشتیبانی از بازی مارول اونجرز نیز ادامه دارد.

شرکت اپیک گیمز در رویداد زنده به جنبه‌های مختلف آنریل انجین 5 پرداخت و همچنین از یک دمو گرافیکی جدید رونمایی کرد. این دمو که یک شوتر اول‌شخص است؛ برای نمایش قابلیت‌های جدید این موتور منتشر شده است. استودیوهای بسیار زیادی در حال ساخت بازی جدیدشان با آنریل انجین 5 هستند و اسم PLAYDEAD هم وجود دارد که هنوز بازی جدید آن‌ها معرفی نشده است. استودیو لهستانی سی دی پراجکت نیز بازی ویچر 4 را با آنریل می‌سازد.

استودیوهای آنریل انجین 5

استودیو کریستال داینامیکس در ادامه معرفی بازی Tomb Raider جدید از توسعه‌دهندگان درخواست پیوستن به این پروژه را کرد. به عبارتی دیگر، تیم توسعه‌دهندگان تکمیل نشده است و در نتیجه تولید بازی در مراحل ابتدایی قرار دارد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*