واتس‌اپ گزینه ذخیره خودکار رسانه در پیام‌های ناپدید شونده را غیرفعال کرد


امید دلیری 20 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

واتس‌اپ گزینه ذخیره خودکار رسانه در پیام‌های ناپدید شونده را غیرفعال کرد. به گزارش وبسایت WABetaInfo، واتس‌اپ در حال تغییر روش مدیریت رسانه های ارسال شده از طریق پیام‌های ناپدید شونده ناپدید شونده می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اگر در یک تاپیک یا چتی که گزینه پیام‌های ناپدید شونده روشن است رسانه ای فرستاده شود ، واتس‌اپ آن را به‌طور خودکار ذخیره نمی‌کند. گزینه “Save to Camera Roll” اکنون به طور خودکار برای پیام‌های ناپدید شونده خاموش می شود. به این معنی که تصاویر، ویدیوها و GIF ها ذخیره نمی شوند ، حتی اگر تنظیم کلی ذخیره خودکار فعال باشد. روش پیش‌فرض قبلی ذخیره‌سازی رسانه ها از چت‌های ناپدید شونده ، با تمرکز و هدف پیام‌های ناپدید شونده مبنی بر حفظ حریم خصوصی مغایرت داشت. بنابراین کسانی که برای اشتراک‌گذاری رسانه‌های حساس به این ویژگی وابسته هستند، احتمالاً از این تغییر استقبال می‌کنند.

با این حال کاربران واتس‌اپ همچنان می توانند به صورت دستی رسانه هایی را که از طریق پیام‌های ناپدید شونده دریافت کرده اند ، ذخیره کنند. یا حتی از موضوع چت اسکرین شات بگیرند. بنابراین رسانه ای که با استفاده از این ویژگی ارسال می کنید ، همچنان می تواند توسط گیرنده ذخیره شود.

علاوه بر غیرفعال شدن گزینه ذخیره خودکار رسانه در پیام‌های ناپدید شونده ، تغییر دیگری در واتس‌اپ انجام شده است. رابط طراحی به گونه ای بهینه شده است که ابزار blur در پایین صفحه ظاهر می شود. جایی که در کنار دو مداد طراحی جدید قرار می گیرد. در حال حاضر تغییر نحوه مدیریت پیام‌های ناپدید شونده برای همه کاربران iOS منتشر شده است. اما مشخص نیست که چه زمانی بهینه‌سازی‌های رابط طراحی از نسخه بتا خارج می‌شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*