تصویری از بازی Red Dead Redemption 2 برنده مسابقه عکاسی مجازی لندن شد


Matin 21 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

فستیوال بازی لندن که برگزار‌کننده رویدادهایی مانند مراسم BAFTA 2022 بود؛ رویدادی به همین مناسبت برای انتخاب بهترین تصویر تهیه‌شده از یک بازی ویدیویی برگزار کرده است. این رویداد سالانه پذیرای تصاویر زیبایی از بازی‌های مختلف از جمله تامب ریدر، Horizon Forbidden West و لست آو آس بوده است و در نهایت، جایزه اصلی به منظره‌ای زیبا از بازی Red Dead Redemption 2 رسیده است.

Joe Meizies از انگلستان موفق به دریافت جایزه بهترین عکاس مجازی سال در فستیوال بازی لندن شده است. این رویداد با هدف جذب هنرمندان مختلف از سراسر دنیا برای نمایش تصویری بی‌نظیر از شخصیت‌ها و جهان بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود و جایزه امسال نیز، لپ تاپ گیمینگ با کارت گرافیک RTX 3080 Ti بوده است. شرکت کنندگان قادر به ارسال عکس در سه دسته‌بندی مختلف بوده‌اند. این دسته‌بندی شامل: منظره، پرتره و ابسترکت بوده است و اسکرین‌شات نیز می‌توانست مربوط به هر بازی و پلتفرمی باشد.

تصویر بازی Red Dead Redemption 2

دنیای زیبا بازی Red Dead Redemption 2

یکی از قوانین این رویداد آن است که تصاویر به هیچ‌وجه توسط نرم‌افزارهای موجود ویرایش نشوند؛ اما اکثر تصاویر از تکنیک‌های جانبی استفاده کرده‌اند. برای نمونه منظره زیبا از بازی Red Dead Redemption 2 از فیلتر قرمز و رگه‌های رنگ نارنجی استفاده کرده است تا منظره بیابانی، مطابق با انتظارات باشد. این تصویر از آرتور مورگان یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند برای عکاس به ارمغان آورده است تا انگیزه بیشتری به تهیه‌ی تصویر زیبا پیدا کند.

مدیر فستیوال بازی لندن در مورد رویداد عکاسی مجازی گفت: «مسابقه عکاسی به یک بخش بسیار مهم از فستیوال تبدیل شده است. استاندارد این مسابقه در سال پیش نیز بالا بود؛ اما شرکت‌کنندگان امسال واقعاً سطح مسابقه را جابه‌جا کردند. ترکیب عالی از خلاقیت و جذابیت در تصاویر یافت می‌شود. هیجان زده‌ایم که این تصاویر را با عموم به اشتراک بگذاریم و مشتاقانه منتظر رویداد سال آینده میلادی هستیم».

تصاویر دیگر از بازی‌هایی مانند سایبرپانک 2077، Ghostwire Tokyo و الدن رینگ ثبت شده بود و می‌توانید از این لینک به دانلود نسخه کامل آن‌ها بپردازید. گفتنی است محیط بازی Red Dead Redemption 2 به حدی زیبا و چشم‌نواز است که هر تصویری از آن موردتوجه قرار می‌گیرد و کاربران توییتر به صورت روزانه، تصاویری چشم‌نوازی از طبیعت این بازی به اشتراک می‌گذارند. مدتی پیش یک معلم از طبیعت Red Dead Redemption 2 برای تدریس درس زیست‌شناسی استفاده کرده بود. نظر شما در مورد تصویر برنده چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*