محتواهای فصل دوم بازی Halo Infinite ماه آینده ارائه می‌شوند


Matin 21 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو 343 Industries اعلام کرده که محتواهای جدید فصل دوم بازی Halo Infinite (هیلو اینفینیت) شامل نقشه‌ها، حالت‌ها و رویداد‌های مختلف، در ماه آینده منتشر خواهند شد.

اواخر سال گذشته میلادی، ششمین بازی اصلی سری هیلو تحت عنوان بازی Halo Infinite منتشر شد. بازیکنان برای تجربه بخش داستانی لازم است بازی هیلو اینفینیت را خریداری کنند؛ اما دسترسی به بخش چند‌نفره بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای امکان‌پذیر است. با این حال محدود بودن این بخش و عدم ارائه محتوا‌های تازه موجب نارضایتی بازیکنان بسیاری شد. استودیو 343 اینداستریز، به عنوان سازنده بازی Halo Infinite، وعده داد که در قالب فصل دوم مشکلات را رفع کند.

حال سازندگان بازی هیلو اینفینیت با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی این اثر در شبکه اجتماعی توییتر، اقدام به معرفی محتواهای جدید فصل دوم بازی Halo Infinite کرده‌اند. این فصل با نام Lone Wolves شناخته می‌شود. فصل دوم حاوی بخش‌های تازه و جدیدی است که بازیکنان می‌توانند در حالت چند‌نفره آن‌ها را تجربه کنند. در پست مربوطه چنین آمده است: «برای فصل دوم بازی هیلو اینفینیت آماده باشید. به این واسطه محتوا‌هایی از جمله نقشه‌های جدید، حالت‌های تازه، رویداد‌هایی با محدودیت زمانی و بتل پس جدید که هیچ‌گاه منقضی نمی‌شود، در اختیار شما قرار می‌گیرد».

با این وجود که ویدیو منتشر شده اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد، اما استودیو 343 Industries قبلا جزئیاتی از بتل پس جدید بازی Halo Infinite منتشر کرده است. بر این اساس بازیکنان این امکان را خواهند داشت که از طریق بتل پس، ارز به دست بیاورند. سپس به کمک ارز به دست آمده از فروشگاه درون بازی مواردی همچون آیتم‌های تزئینی یا حتی بتل پس بعدی را خریداری کنند.

استودیو 343 اینداستریز هفته گذشته اعلام کرد مشکل کمبود محتوای جدید که «بازیکنان را خسته کرده است» به‌واسطه فصل دوم بازی هیلو اینفینیت رفع خواهد شد. برایان جرارد، مدیر روابط‌عمومی این استودیو، در پستی در شبکه اجتماعی Reddit در این باره گفته است: «ما درک می‌کنیم که جامعه بازیکنان صبر و تحمل خود را از دست داده است. صادقانه بگویم، به نظر من آن‌ها از شنیدن صحبت‌های ما خسته شده‌اند. ما فقط به مدت‌زمان بیشتری نیاز داریم تا تیم سازنده جزئیات را مرتب کند. سپس هر آن چه که بتوانیم را به اطلاع بازیکنان می‌رسانیم».

محتواهای فصل دوم بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت

فصل دوم بازی Halo Infinite دارای دو نوع اسپارتان جدید است

بازی Halo Infinite توانسته است نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به دست بیاورد. دریافت امتیاز 87 (نسخه ایکس باکس) اثباتی بر این ادعا است. این اثر عملکرد بسیاری خوبی در بخش‌های جلوه‌های بصری، گیم‌پلی، طراحی دنیا، داستان و موسیقی داشته است. از بین جوایزی که بازی هیلو اینفینیت به دست آورده می‌توان به جایزه منتخب بازیکنان از مراسم The Game Awards 2021 و جایزه بهترین بازی اکشن از مراسم D.I.C.E. Awards اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بخش چند‌نفره بازی Halo Infinite به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. اگر جزو مشترکین سرویس گیم پس باشید، می‌توانید بدون صرف هزینه، کمپین داستانی این اثر را نیز تجربه کنید.

نظر شما در مورد محتواهای جدید فصل دوم بازی Halo Infinite چیست؟ آیا بی‌صبرانه منتظر آغاز آن هستید؟ به نظر شما فصل دوم بازی هیلو اینفینیت قادر است مشکلات این اثر را رفع کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*