تصاویر فاش شده ی جدیدی از شارژر دو درگاه USB-C اپل منتشر شده است


امید دلیری 23 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تصاویر فاش شده ی جدیدی از شارژر دو درگاه USB-C اپل منتشر شده است. این شارژر چند روز پیش در یک سند پشتیبانی که به طور خلاصه در وب سایت اپل منتشر شده بود ، فاش شد. اکنون تصاویر جدیدی از این شارژر دوگانه لو رفته که شاخک های تاشو را نیز نشان می دهند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به تازگی یک سند پشتیبانی اپل وجود این شارژر را فاش کرد. سپس تحلیلگر Ming-Chi Kuo گزارش داد که این شارژر در حال ورود به مرحله ی تولید انبوه است. اکنون مجموعه جدیدی از تصاویر فاش شده نشان می دهد که شارژر دو درگاه USB-C اپل چگونه خواهد بود. به نظر می‌رسد این سه تصویر به جای عکس‌های بازاریابی، رندر هستند. به هر حال این تصاویر شارژری را نشان می‌دهند که تقریباً به اندازه شارژر تک درگاه فعلی است. این تصاویر همچنین نشان می دهند که طراحی دو شاخک می تواند به بدنه شارژر برگردد. وبسایت ChargerLab در حساب توییتر خود این تصاویر را منتشر کرده و نوشته :

اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه اولین شارژر 35 وات دو درگاه USB-C خود می باشد. ChargerLAB عکس های لو رفته از آن را دریافت کرده است. این شارژر از شاخک های تاشو استفاده می کند و برخلاف سایر شارژرها، دو پورت USB-C در کنار هم قرار دارند.

ChargerLab که این تصاویر را منتشر کرده ، قبلاً به دلیل فاش کردن شارژرها از جمله شارژر مک بوک پرو 16 اینچی شناخته می شود. شارژر همراه مک بوک پرو 16 اینچی با تراشه سیلیکون اپل اولین شارژر دارای فناوری GaN اپل بود. انتظار می رود شارژر دوگانه USB-C جدید نیز از همین فناوری استفاده کند. سند اصلی پشتیبانی اپل مدت کوتاهی پس از ارسال حذف شد. اپل هیچ اطلاعیه رسمی در مورد این شارژر دوگانه ارائه نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*