فصل سوم سریال برای تمام بشریت از تاریخ 10 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 23 فروردین 1401 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

فصل سوم سریال برای تمام بشریت از تاریخ 10 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود. اپل اعلام کرده است که پخش فصل سوم سریال محبوب For All Mankind قرار است از روز جمعه 10 ژوئن آغاز شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فصل سوم یکی از محبوب ترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال برای تمام بشریت یکی از اولین نمایش های اپل تی وی پلاس بود که در نوامبر 2020 پخش شد. سریالی با ژانر درام – فضایی مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفت. این سریال توسط رونالد دی مور ساخته شده است. این سریال گذشته ای متناوب را به تصویر می کشد و سوال بزرگی مطرح می کند. سوالی مبنی بر اینکه اگر رقابت جهانی برای فضا پس از موفقیت شوروی به عنوان اولین کشور سفر کرده به ماه پیش از ایالات متحده تمام نمی شد ، چه اتفاقاتی می افتاد ؟

در فصل اول سریال برای تمام بشریت، ابتدا یک فضانورد روسی به ماه رسید. اتفاقی روحیه ویرانگر ناسا را برانگیخت و فشار بر ایالات متحده برای رسیدن به ماه را بیشتر کرد. در فصل دوم این سریال شاهد یک جهش زمانی یک دهه ای بودیم. جهشی که در سال 1983 در اوج جنگ سرد بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی بر سر منابع موجود در ماه بود. فصل سوم پرش فصل دوم را معرفی می‌کند و به اوایل دهه 1990 می‌رود. زمانی که ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی برای رسیدن به مریخ رقابت می کنند.

فصل سوم سریال برای تمام بشریت بینندگان را به یک دهه جدید می برد. این فصل اوایل دهه 90 را نشان می دهد که در آن زمان رقابتی برای رسیدن به مرز سیاره ای جدید یعنی مریخ شروع شده است. سیاره سرخ – مریخ برای ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی به جبهه جدیدی در رقابت فضایی آن ها تبدیل می شود. اولین قسمت فصل سوم در روز جمعه، 10 ژوئن پخش می شود. قسمت های دیگر نیز جمعه هر هرفته پخش می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*