اولین بازخوردها از بازی Battlefield Mobile رضایت‌بخش نیست


Matin 25 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت الکترونیک آرتز مدتی پیش از بازی Battlefield Mobile رونمایی کرد. نسخه موبایل سری بازی بتلفیلد با هدف ارائه تجربه‌ای مشابه بازی اصلی ساخته می‌شود و هنوز در دست توسعه قرار دارد. توسعه‌دهندگان به منظور تست و یافتن ایرادات، تعدادی از طرفداران مشتاق را دعوت به تجربه بتلفیلد موبایل کرده است و آن‌ها نیز نظرات خود را به اشترک گذاشته‌اند. اولین بازخوردها نسبت به بازی دور از انتظار است.

بنابر آخرین اخبار بازی، ساخت Battlefield Mobile همچنان ادامه دارد و الکترونیک آرتز در حال بهینه‌سازی بازی برای «دستگاه‌های مختلف» است. این بازی هنگامی‌که رسماً منتشر شود؛ یک بازی موبایل رایگان خواهد بود و تنها در دسترس کاربران موبایل قرار خواهد گرفت. خبری از کراس پلی میان کامپیوتر و کنسول نیست و این بازی، ماهیتی مستقل خواهد شد. تعدادی از بازی‌کنان نسبت به نسخه آزمایشی بازی هیجان‌زده شده‌اند و ویژگی‌هایی مانند تخریب محیط را ستوده‌اند؛ عده‌ای دیگر اما نظری مخالف دارند.

بازی‌کنانی که موفق به تجربه بازی بتلفیلد موبایل شده‌اند؛ اطلاعاتی در مورد این محصول منتشر کرده‌اند. این افراد گفته‌اند که نسخه آلفا را بازی کرده‌اند که برای گوشی‌های اندروید 7 به بالا منتشر شده است. یکی از بازی‌کنان گفته است که «Battlefield Mobile بهتر است بتلفیلد 2042 است» و عملکرد آن به‌عنوان نسخه آلفا مناسب است. تعدادی دیگر باور دارند که کلاس‌های شخصیتی تنوعی ندارد و نقشه‌ها نیز کپی مپ‌های بتلفیلد 3 و 4 هستند؛ اما در عین حال ویژگی‌های مانند تخریب محیط که در بازی 2042 نیز موجود نیست؛ تحسین شده است.

بازی Battlefield Mobile بتلفیلد موبایل

مشکلات Battlefield Mobile

اکثر بازی‌کنان از مشکلات متنوع بازی بتلفیلد موبایل صحبت کرده‌اند. البته باید دقت کرد که این نسخه آلفا بازی است و استودیو Industrial Toys، توسعه‌دهنده بازی، هنوز آماده انتشار نسخه بتا نیست و در نتیجه بررسی‌های صورت‌گرفته از بازی در نسخه نهایی تغییر می‌کنند. تعدادی از بازی‌کنان نوشته‌اند که روند بازی «بد» بوده است و همچنین گرافیک بازی نیز بسیار ابتدایی و بدون جزئیات است و نویز اشیاء به حدی زیاد است که نمی‌توان ماهیت آن را مشخص کرد. در نهایت عملکرد بازی حتی با پایین‌ترین تنظیمات نیز مناسب نبوده است.

نسخه‌های ابتدایی هر بازی پر از مشکل و ایراد است و هدف از تست، آن است که ایرادات در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا شوند. واضح است که توسعه‌دهندگان به پیرایش محیط نپرداخته‌اند و در این مرحله، روند و تعادل مهم‌ترین اولویت است. نسخه نهایی با برطرف شدن باگ‌ها و بهبود گرافیکی منتشر خواهد شد. الکترونیک آرتز در جلسه پرسش و پاسخ اخیر به طرفداران اطمینان داد که توسعه بازی Battlefield Mobile به‌خوبی پیش می‌رود و مدیر استودیو به نام Alex Seropian تجربه زیادی دارد. وی از مؤسسان استودیو بانجی است و افراد باتجربه‌ای در تیم ساخت بتلفیلد موبایل وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*