سریال Loot از تاریخ 24 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 25 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Loot از تاریخ 24 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود. اپل نگاه اولیه و تاریخ پخش این سریال کمدی جدید را به اشتراک گذاشته است. سریالی که یکی از ستارگان آن ، Maya Rudolph برند جایزه Emmy می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Loot “غارت” یک سریال کمدی 10 قسمتی درباره سقوط میلیاردری به نام Molly Novak می باشد. او پس از خیانت شوهرش، زندگی اش از کنترل خارج می شود. سپس Molly Novak متوجه می شود که یک بنیاد خیریه دارد. این امر برای او منجر به سفری برای کشف خود می شود. Maya Rudolph نقش Molly را بازی می کند. او بیشتر بخاطر حضور در سریال های Bridesmaids و Saturday Night Live شناخته می شود.

Michaela Jae Rodriguez ، Ron Funches ، Nat Faxon و Joel Kim Booster دیگر بازیگران سریال Loot می باشند. این سریال توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته و تولید خواهد شد. هر دوی آن ها برنده جایزه Emmy نیز هستند. Alan Yang با فیلم های Little America و Master of None شناخته می شود. Matt Hubbard هم با فیلم های 30 Rock و Forever شناخته می شود. Maya Rudolph علاوه بر بازی در این سریال ، از طریق شرکت خود یعنی Animal Pictures ، تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگان این سریال خواهند بود.

سه قسمت اول سریال Loot در تاریخ 24 ژوئن در اپل تی وی پلاس منتشر می شوند. قسمت های بعدی نیز جمعه ی هر هرفته پخش می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*