اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش فصل دوم سریال تهران را منتشر کرد


امید دلیری 27 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش فصل دوم سریال تهران را منتشر کرد. غول غناوری اولین پیش نمایش این سریال هیجان انگیر-درام با سوژه جاسوسی بین‌المللی را به اشتراک گذاشت. پیش نمایشی که Glenn Close را در نقش فردی مرموز به نمایش می‌گذارد که به شخصیت اصلی کمک می‌کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پخش فصل اول سریال تهران در سپتامبر 2020 با استقبال چشمگیر منتقدان آغاز شد. این سریال حتی جایزه بین‌المللی Emmy بهترین سریال درام را کسب کرد. دو قسمت اول فصل دوم در تاریخ 6 می 2022 پخش می شوند. پس از پخش دو قسمت اول ، قسمت های دیگر نیز جمعه ی هر هفته پخش می شوند. Glenn Close که برنده دو جایزه Emmy نیز می باشد ، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال پیوسته است. او قرار است به شخصیت اصلی این سریال (با بازی Niv Sultan) کمک کند. 

Shaun Toub و Shervin Alenabi که در فصل اول سریال تهران حضور داشتند ، در فصل دوم نیز حضور دارند. فصل دوم بعد از وقایع فصل اول شروع می شود. جایی که شخصیت سلطان با هویت جعلی به تهران نفوذ می کند تا به نابودی رآکتور هسته ای ایران کمک کند. اما پس از شکست مأموریتش، او باید عملیات دیگری را برنامه ریزی کند. عملیاتی که ممکن است تمامی عزیزان او را در معرض خطر قرار دهد.

کاربران می توانند محتوای اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*