نتفلیکس برای اولین بار در ده سال گذشته با از دست دادن مشترکین خود مواجه شد


امید دلیری 31 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نتفلیکس برای اولین بار در ده سال گذشته با از دست دادن مشترکین خود مواجه شد. این شرکت اشتراک‌گذاری حساب را عامل اصلی از دست دادن مشترکین خود می‌داند. روز گذشته گزارش سه ماهه ای برای سرمایه گذاران ارائه شد. این گزارش نشان داد که این سرویس 200000 مشترک پولی خود را از دست داده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نتفلیکس گزارش سه ماهه اول سال 2022 خود را برای سهامداران فاش کرده است. نتفلیکس خاطرنشان کرده که رشد درآمد این پلتفرم به میزان قابل توجهی کاهش یافته و با از دست دادن مشترکین خود مواجه شده است. درآمد 7.868 میلیارد دلاری این سرویس ، نشان دهنده رشد 9.8 درصدی در سه ماهه گذشته است. این میزان کمترین رشد سه ماهه در یک سال را نشان می دهد. مهم‌تر از آن، این گزارش نشان می‌دهد که تعداد مشترکین جهانی نتفلیکس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲، حدود ۲۰۰ هزار نفر کاهش یافته است.

بر اساس گزارش جدید ، تعداد مشترکین جهانی نتفلیکس از ۲۲۱.۸۴ میلیون به ۲۲۱.۶۴ میلیون نفر رسیده است. این اتفاق برای اولین بار در یک دهه اخیر برای نتفلیکس رخ داده است. مدیران نتفلیکس دلایل مختلفی را برای از دست دادن مشترکین خود مطرح کرده اند. از جمله حساب‌هایی که با بیش از 100 میلیون نفر دیگر به اشتراک گذاشته شده‌اند. علاوه بر این ، همه‌گیری ویروس کووید-19 در این اتفاق نقش داشته است. رقابت قوی با دیگر سرویس‌های استریم مانند دیزنی پلاس، Hulu و یوتیوب طی سه سال گذشته از دیگر دلایلی است که نتفلیکس به آن اشاره کرده است.

این احتمال وجود دارد که عوامل دیگری هم در از دست دادن مشترکین نتفلیکس نقش داشته باشند. در ژانویه 2022، این سرویس به طور یکسان قیمت های خود را برای همه برنامه ها در ایالات متحده و کانادا افزایش داد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*