با عرضه سری آیفون 14؛ کدام گوشی اپل از خط تولید خارج می‌شود؟


محمد جعفرنژاد 31 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنا به تحقیقات مجله سیبو؛ کمپانی اپل سال گذشته پس از معرفی آیفون 13 فروش مدل‌های Iphone 12 پرو و Iphone XR را متوقف کرد و اکنون گزارش جدیدی اعلام کرده که این شرکت احتمالا Iphone 11 را بعد از معرفی سری 14 در شهریور ماه از رده خارج خواهد کرد.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

اپل فروش کدام مدل را توقف کرد.؟

LeaksApplePro چی گفته است ؟

اپل فروش مدل‌های آیفون 11 پرو، Iphone 11 پرو مکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در سال 2020 متوقف کرد و حالا در نظر دارد عطای Iphone 11 را هم به لقایش ببخشد. به گفته LeaksApplePro، تصمیم اپل هنوز نهایی نشده و انجام این اقدام به عملکرد Iphone SE بستگی دارد.گفتنی است که آیفون SE 3 ماه گذشته به بازار آمد و در کنار اتصال 5G، به تراشه A15 Bionic هم مجهز است اما با این حال به نظر می‌رسد طراحی قدیمی‌اش به فروش این مدل لطمه زده است. قیمت پایه این گوشی 429 دلار است و  اپل نیز علاقه‌ای به این موضوع ندارد که فروش آیفون SE توسط یکی از مدل‌های قدیمی‌تر کمرنگ شود.

 

 

آیفون 11 به فروش آیفون SE 3 ضربه می‌زند؟

چرا مردم مبلغ 70 دلار اضافی می بپردازند؟

بنا به اخبار iDrop News تقاضا برای Iphone 11 بعد عرضه Iphone SE با رشد مواجه شده است و شاید دلیل امر مذکور این باشد که مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید SE و استفاده از اتصال نه چندان فراگیر 5G، مبلغ 70 دلار اضافی بپردازند و ظاهر بهتر Iphone 11 به همراه دو دوربین و تراشه معقولش را انتخاب کنند. همچنین مدل Iphone 12 نیز اکنون با قیمت پایه 699 دلار عرضه می‌شود. و احتمال توقف عرضه آن پایین است زیرا تاکنون فروش خوبی داشته و هزینه تولید پایینی برای سازنده دارد. با این حال ممکن است اپل بعد عرضه سری 14 قیمت آیفون 12 را تا میزان 599 دلار کاهش دهد.

 

 

سرنوشت افونی 12 مینی مشخص شد ؟

ایفون 14 کی معرفی میشود ؟

هرچند که هنوز سرنوشت Iphone 12 مینی مشخص نیست اما گویا فروش Iphone 13 ادامه خواهد داشت. در پایان لازم به ذکر است که سری آیفون 14 احتمالا شهریور معرفی می‌شود. و با وجود تغییرات ظاهری و سخت‌افزاری چشمگیر خود می‌توان انتظار یک سری محبوب را داشت.‌

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*