جیسون موموآ در فیلم Minecraft ایفای نقش خواهد کرد


Matin 31 فروردین 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

ماینکرفت یکی از آثار مشهور تاریخ ویدیو گیم بود که قرار است فیلم اقتباسی آن ساخته شود. جرد هس که به‌واسطه کارگردانی فیلم Napoleon Dynamite شناخته می‌شود، سکان هدایت فیلم Minecraft را برعهده خواهد داشت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازیگر نقش آکوامن در دنیای سینمایی DC یعنی جیسون موموآ، به فیلم ماینکرفت اضافه شده است.

به مرور زمان بازیگر‌های فیلم Minecraft که از مدت‌ها پیش خبر ساخت آن در رسانه‌ها مخابره شده، مشخص می‌شوند. جیسون موموآ تازه‌ترین هنرمندی است که رسانه Hollywood Reporter حضور او در فیلم ماینکرفت را اعلام کرده است. اگر از دنبال‌کنندگان فیلم‌های اقتباسی از ابرقهرمانان شرکت DC باشید، بدون شک با این هنرمند به‌واسطه ایفای نقش آکوامن در دنیای سینمایی دی سی آشنا هستید. همچنین علاقه‌مندان آثار فانتزی و سریال‌های تلویزیونی، جیسون موموآ را به دلیل حضور در سریال Game of Thrones به یاد دارند.

از زمان اعلام ساخت اقتباس سینمایی از بازی ماینکرفت مدت زیادی می‌گذرد. در سال 2014، مارکوس پرسون ملقب به ناچ، خالق بازی Minecraft، با انتشار یک توییت از ساخت فیلم Minecraft خبر داد. از این زمان روند ساخت اثر مذکور با مشکلات مختلفی روبه‌رو و اصطلاحا وارد برزخ توسعه شد.

در مقطعی شان لوی، کارگردان فیلم‌هایی همچون Free Guy و The Adam Project، به عنوان سکان‌دار هدایت فیلم ماینکرفت انتخاب شد. اما وی به‌سرعت از این پروژه کنار رفت. پس از مدتی، راب مک‌الهنی که به‌واسطه سریال It’s Always Sunny in Philadelphia شناخته می‌شود، به عنوان کارگردان به فیلم Minecraft اضافه و تاریخ اکران آن برای سال 2019 برنامه‌ریزی شد. کناره‌گیری راب مک‌الهنی از کارگردانی این فیلم در سال 2018، اکران آن را تا تاریخ نا‌معلومی به تعویق انداخت. شرکت برادران وارنر قصد داشت فیلم ماینکرفت را در سال جاری نمایش دهد. در ادامه پیتر سالت که سابقه کارگردانی فیلم Nick & Norah’s Infinite Playlist را در کارنامه دارد، به عنوان کارگردان فیلم Minecraft معرفی شد. این امر نیز دوام نداشت و پیتر سالت نیز از فیلم ماینکرفت کنار رفت.

فیلم Minecraft جیسون موموآ

تازه‌ترین اثر جیسون موموآ فیلم Fast & Furious 10 است

حال با استناد به گزارش رسانه هالیوود ریپورتر، علاوه بر ایفای نقش جیسون موموآ به عنوان شخصیت اصلی، جرد هس به صندلی کارگردانی تکیه خواهد زد. با این وجود که جرد هس بیشتر به عنوان فیلم Napoleon Dynamite شناخته می‌شود، اما او فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله The Last Man on Earth را کارگردانی کرده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از فیلم‌نامه فیلم Minecraft منتشر نشده است. با این حال با توجه به سابقه جرد هس و جیسون موموآ، می‌توان انتظار داشت که با اثری کمدی و در عین حال اکشن روبه‌رو خواهیم بود. این در حالی است که فیلم اقتباسی از سری Tetris، به کارگردانی جان اس بیرد، مسیری متفاوت را در پیش خواهد گرفت. این «تریلر سیاسی در دوران جنگ سرد» نزاع‌های مربوط به مالکیت بازی تتریس را به تصویر خواهد کشید.

نظر شما در مورد حضور جیسون موموآ در فیلم ماینکرفت چیست؟ آیا با ساخت اقتباس سینمایی از این اثر موافق هستید؟ به نظر شما این فیلم موفق ظاهر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*