نسخه کامپیوتر بازی‌ God of War Ragnarok ساخته می‌شود


Matin 1 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

سونی در طی چند سال اخیر به انتشار بازی های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر رو آورده است. نسخه کامپیوتر بازی God of War چند ماه پیش منتشر شد و با حمایت میلیون‌ها نفر در سراسر جهان روبه‌رو شد. گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که این روند با عناوین پلی استیشن 5 نیز ادامه خواهد یافت و علاوه بر بازی Ghost of Tsushima، نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok نیز در سال‌های پس از انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به استناد آخرین اخبار بازی و کاربر ردیت به نام Rockagent که افشاگر مطمئن بازی‌ها و اخبار پلی استیشن است؛ پورت کامپیوتر دیگر بازی‌های سونی در دست ساخت هستند. او نوشته است که تمام بازی‌های انحصاری چند سال اخیر سونی از جمله گوست آو سوشیما، دیمونز سولز، گرن توریسمو 7 و بازی در شرف انتشار God of War Ragnarok برای کامپیوتر منتشر می‌شوند و تنها مسئله اصلی، زمان است.

وی با انتشار مطلب بلندی نوشته است که تجربه بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن 4 فراتر از انتظار خواهد بود.

کنسول PS4 Pro قادر به ارائه خروجی فول HD برای این بازی خواهد بود و حالت 4K‌ با 30 فریم بر ثانیه نیز در نظر گرفته شده است. او نوشته است که سونی دیگر هیچ بازی میان پلتفرمی منتشر نمی‌شود و God of War Ragnarok آخرین بازی انحصاری پلی استیشن 4 خواهد بود.

کامپیوتر God of War Ragnarok پلی استیشن

بازی‌های انحصاری پلی استیشن مثل God of War Ragnarok در راه کامپیوتر

وی در ادامه به برنامه سونی در سال 2023 پرداخته است. بنابر گفته‌های وی، چندین بازی انحصاری پلی استیشن 5 برای کامپیوتر منتشر می‌شوند. او معتقد است که پورت پلی استیشن 4 بازی‌های دیمونز سولز و Ratchet and Clank Rift Apart و حتی Deathloop نیز برنامه‌ ریزی شده است و فعلا انتشار آن‌ها نهایی نیست. گفتنی است کرک بازی Deathloop‌ به تازگی منتشر شده است. طبق ادعاهای مطرح‌شده بازی‌هایی مانند Horizon Forbidden West و گاد آو وار رگناروک برای کامپیوتر منتشر خواهند شد.

طبق متن گزارش، پورت هورایزن فوربیدن وسط برای کامپیوتر توسط استودیو گوریلا گیمز انجام می‌شود. استودیو Jetpack Interactive نیز مشغول پورت کردن رچت و کلنک برای کامپیوتر است. استودیو پولی‌فونی دیجیتال نیز نسخه کامپیوتر گرن توریسمو 7 را آماده می‌کند و در نهایت Bluepoint نیز بازی دیمونز سولز را برای کامپیوتر عرضه می‌کند. استودیو Nixxies نیز در حال پورت بازی Ghost ot Tsushima و بسته الحاقی آن برای کامپیوتر است و مدتی است روی آن کار می‌کند.

فرایند پورت God of War Ragnarok برای کامپیوتر توسط دو استودیو Jetpack و Blind Squirrel دنبال می‌شود.

این پروژه پس از پورت بازی رچت و کلنک شروع می‌شود. او در مورد سرنوشت بازی Deathloop نیز اظهارنظر کرده و گفته است که سونی قرارداد تازه‌ای با مایکروسافت بسته است تا بازی دث‌لوپ جزو عناوین پلی استیشن پلاس جدید باشد. همان‌طور که خواندید، ادعاهای بسیار زیادی مطرح شده است که می‌توان به هرکدام از آن‌ها در یک مطلب جداگانه پرداخت. در حال حاضر صحت این ادعاها مشخص نیست و باید منتظر ماه‌ها و سال‌های آینده باشیم. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*